حضرت آیت الله خامنه ای عصر امروز (شنبه) با صدور پیامی درگذشت عالم فرزانه و نویسنده ی مجاهد، حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سیّدمجتبی موسوی لاری، نماینده ی ولی فقیه در لارستان را تسلیت گفتند.


متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:



بسم الله الرحمن الرحیم


خبر درگذشت روحانی عالیقدر و نویسنده ی مجاهد، مرحوم حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سیّد مجتبی موسوی لاری را با تأسف فراوان دریافت کردم.


خدمات این عالِم فرزانه و بزرگوار و ارزشمند به گسترش معارف اسلامی و مکتب اهل بیت علیهم السلام در سراسر جهان، در چند دهه ی اخیر حقاً کم نظیر است و هزاران انسان منصف و مشتاق، با هدایت نوشته های وی که با چیرگی علمی و تبیین منطقی نوشته و در پنج قاره منتشر می شد، به سر چشمه ی حقیقت دست یافته و اسلام را شناخته و بدان ایمان آورده اند.


این عالم پارسا بی هیچ تظاهر و ادعا، یک تنه و بدون تکیه به این و آن، عمر و توان خود را مصروف این مجاهدت بزرگ کرد و پرداختن به وظیفه و کسب رضای الهی را وجهه ی همت ساخت.


این جانب درگذشت این عالم با اخلاص را به مردم شریف لارستان و استان فارس و به همه ی ارادتمندان و شاگردان و بهره مندان از کتابهای او و بویژه به خاندان مکرّم و بازماندگان معزّز ایشان تسلیت میگویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات را برای ایشان از خداوند متعال مسألت میکنم.

سیّدعلی خامنه ای
۱۹ اسفند ۱۳۹۱

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان