به گزارش لنگر نیوز، روز گذشته مطلبی از سوی رئیس آموزش و پرورش تهران در خروجی برخی رسانه ها قرار گرفت که در آن بر ورود رایتل به مدارس از سال آینده به همراه تبلت دانش آموزی خبر داده شده بود، در همین راستا با شاهین آرپناهی مدیرکل برند و ارتباطات اپراتور سوم گفت وگویی کردیم تا برنامه این اپراتور را در این رابطه جویا شویم.

 
 
مدیرکل برند و ارتباطات رایتل در گفت وگو با فارس اظهار داشت: رایتل تاکنون هیچ مذاکره ای در این زمینه با آموزش و پرورش نداشته و هیچ برنامه ای نیز برای ورود به مدارس ندارد.
 
 
وی با بیان اینکه طبق قانون هیچ اپراتوری امکان فروش سیم کارت به افراد زیر ۱۸ سال را ندارد، تصریح کرد: رایتل بر اساس این قانون و همچنین توجه به مسائل فرهنگی قصد ورود به مدارس را ندارد.
 
 
آرپناهی با اشاره به برخی اظهارنظرها پس از انتشار این موضوع گفت: بهتر است ابتدا نسبت به صحت و سقم مطالب بیان شده تحقیق شود و بعد نسبت به آن موضع گیری شود.
 
 
وی افزود: عده ای انگار تمام تلاش خود را به کار بسته اند که این پروژه ملی را وارد حاشیه کنند. از همه مسئولان و رسانه ها خواهش می کنیم تا همت همگان بر این قرار گیرد که انرژی ما به جای صرف شدن در حاشیه ها صرف خدمت رسانی شود.
منبع: فارس

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان