به گزارش لنگرخبر، مهرداد بائوج لاهوتی درباره ساخت وساز غیراصولی در سواحل کشور،خاطرنشان کرد: بهانه های ساخت و ساز درکنار سواحل کشور که ناشی از هتل سازی و مراکز تفریحی  است که  باید ریشه کن شود،بنابراین اگر قرار است مراکز تفریحی  و هتل ها درکنار سواحل ساخته شود باید با رویکرد قانونی این مهم انجام شود.

نماینده مردم لنگرود درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مراکز تفریحی باید با یک طرح قانونی در کنار سواحل ایجاد شود،یادآورشد:ساخت و ساز غیراصولی در زمان حوادث مترقبه می تواند برای ما فاجعه به بارمی آورد و ازهمین رو باید هرچه سریعتر این گونه ساخت و سازها در سواحل کشور متوقف شود.



بائوج لاهوتی، تصریح کرد:ما درچند سال اخیر شاهد بودیم که  تجاوز به دریا خسارات  بی شماری  برما وارد کرده،اما جای تعجب دارد چرا باهم به حریم قانونی دریا  تجاوز می شود.



وی ادامه داد: توسعه مراکز تفریحی دریایی امر بدیهی به شمار می آید،اما مقوله دریاخواری داستان دیگری دارد؛زیرا هم اکنون آمایش دریایی انجام شده و مشخص است  که باید در کدام مناطق در کنار سواحل ساخت و ساز انجام شود.



عضوکمیسیون عمران مجلس، یاد آورشد: به نظر می رسد قوه قضاییه باید با افرادی که در سواحل کشور اقدام به ساخت و ساز غیراصولی می کنند برخورد قاطع کند؛زیرا بسیاری از افراد بدون درنظرگرفتن تمهیدات قانونی و بدون رعایت اصول  ساخت و ساز اقدام به ساخت و ساز در کنار سواحل کشور می کنند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان