بانگ الله اکبر، امشب

۱۳۹۱/۱۱/۲۱ ۱۳:۵۱ چاپ کد خبر: 3375

 

نوای روحانی، دل انگیز و روح بخش گلبـانگ تـکبیـر؛ ملـت بزرگ و استـوار ایـران اسلامی در شب پیروزی انقلاب اسلامی در کران تا کران آسمان گلگون میهن عزیزمان طنین انداز می شود و با مدد؛ دم قدسیایی شهدا و امام شهیدان، همراه با فریادهای "الله اکبر" ملت شـجـاع و قهرمان ایران اسلامی در حمایت از ملت های مسلمان وستم دیدۀ جهان، بر اندام نحیف استکبار جهانی و تمامی کاخ های ظلم و طاغوت لرزه انداخته و تمامی نقشه های شوم دشمنان انقلاب اسلامی را منهدم نموده و تحریم های یک جانبه استکبار را ناکام می گذارد .

 

 

 

در شامگاه 21 بهمن ماه (شب 22 بهمن)، سراسر کشور رأس ساعت «21:00» در 331 شهر و شهرستان و همزمان در 17  منطقه از میادین اصلی و مکان های عمومی نورباران می شود.

 

ایران اسلامی در شب پیروزی انقلاب اسلامی (شب 22 بهمن) به یکباره می خروشد و از اقیانوس بیکران ملت به پا خواسته و مصمم ایران غریو فریادهای توفنده "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" را که تجلی بخش کلمه وحدت و وحدت کلمه امت سربلند ایران اسلامی را سر می دهند.
"الله اکبری"؛ که از اعماق وجود یکایک ملت مسلمان و سلحشور ایران اسلامی به پا خواست و تمامی کاخ های ظلم ستمشاهی را ویران نمود.
"الله اکبری" ؛ که تمامی مرزهای جغرافیای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی را در نوردیده و به وسعت پهنه پهناور زمین و تمامی قلوب عاشق حق و حقیقت گسترش یافت و به عنوان الگویی برتر در صدر نظام های سیاسی جهان قرار گرفت .


"الله اکبری" ؛ که به عنوان پیام صلح و آزادی وعدالت و استکبارستیزی در بین کشورهای مسلمان وآزادی خواه جهان مورد پذیرش قرار گرفت .


"الله اکبری" ؛ که امیدبخش دوستان و بیم دهنده دشمنان و نویدبخش طلوع ستاره فجر انقلاب در پگاه صبح امید در آسمان پرفروغ ایران اسلامی است.


"الله اکبری" ؛ که تجلی بخش همبستگی عمومی اراده و اتحاد ملی و انسجام اسلامی در سایه سار کلمه وحدت و وحدت کلمه است.
اینک ملت آگاه و بیدار ایران اسلامی به شکـرانـه سـی و چـهـار سال افـتـخـار و اقـتـدارآفـریـنـی و با پشتوانه اراده های راسخ ملت شجاع و قهرمان ایران در آغاز ورود به سی وپنجمین سال از حیات طیبه و پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و درشامگاه بیست و یکم بهمن ماه می خروشند و فریاد رسای تکبیر خود را از مأذنه ها و گل دسته های مساجد، پشت بام منازل و اماکن و هیئات مذهبی، و در خیابان ها و کوچه پس کوچه های شهرها و روستاهای سراسر کشور به گوش جهانیان می رساند .

 

"الله اکبر" ؛ به سی و چهار سال وحدت و اتحاد حول محور مقام ولایت فقیه "الله اکبر" ؛ به سی و چهار سال ایستادگی و پایداری جانانه ملت قهرمان ایران اسلامی در مقابل نظام سلطه"الله اکبر" ؛ به سی و چهار سال حیات طیبه و پربرکت در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران "الله اکبر" ؛ به سی و چهار سال عزت و سربلندی در سایه سار اندیشه های ناب قرآن کریم و ائمه معصومین«علیهم السلام»"الله اکبر" ؛ به سی و چهار سال نقش آفرینی در جهت پویایی و استحکام نظام اسلامی"الله اکبر" ؛ به سی و چهار سال جهاد پرتلاش و خستگی ناپذیر برای برافراشتن پرچم "لا اله الا الله" "الله اکبر" ؛ به سی و چهار سال صیانت و حفاظت و حراست از شعار انقلاب " استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی""الله اکبر" ؛ به سی و چهار سال حماسه آفرینی و حضور آگاهانه در صحنه های مختلف برای تعیین سرنوشت کشور"الله اکبر" ؛ به این همه شور و شوق که در اعماق قلوب ملت رشید ایران موج زنان تمامی نقشه های شوم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب را نقش بر آب می کند .

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان