به گزارش لنگر نیوزˈعبدالرضا حاجی پورˈ روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این پماد از گیاه ˈلی لی کورنˈ (نوعی گیاه دارویی بومی آمریکا) استخراج می شود و قادر است تا سرطان پوست را در مدت 21 روز به صورت صد درصدی بهبود بخشد.

 

وی افزود: این پماد همچنین بر روی دیگر انواع سرطان ها از جمله سرطان پروستات و سینه تاثیر گذار است و استفاده از آن بهبود 30 درصدی را برای بیمار به دنبال دارد.



دانشمند ارشد فارماکولوژی دانشگاه مدیسون آمریکا اظهار داشت: این محصول برای اولین بار در دنیا ارایه می شود و از عصاره یک گیاه استخراج شده است . من مدت 13 سال است مشغول انجام تحقیقات در این زمینه هستم.



وی گفت: این محصول مراحل تست حیوانی خود را روی حیواناتی از جمله موش و خرگوش سپری کرده است و تا کنون روی 12 انسان در آمریکا تست شده است و دارای ثبت پتنت از کشور آمریکاست.



حاجی پور درمورد نحوه عملکرد این پماد گفت: در مرحله نخست با توجه به شرایط بیمار دوز یک گرم از این ماده روی وی آزمایش می شود و در صورت بهبود یافتگی زخم های ناشی از سرطان ، بتدریج دوز این دارو افزایش می یابد و در صورت نداشتن اثر درمانی مقدار این دارو کاهش و در نهایت قطع می شود.



به گفته وی هر گرم از عصاره گیاه لی لی کورن 12 تا 14 هزار دلار است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان