عضو شورای اسلامی شهر همدان که عکس بی حجاب خود را بر روی صفحه خود در فیس بوک منتشر کرده بود، صفحه خود را از این شبکه اجتماعی حذف کرد.

 

به گزارشلنگر نیوزبه نقل از صراط، به دنبال انتشار تصویر بی حجاب یکی از اعضای شورای شهر همدان در صفحه شخصی فیس بوک و واکنش های برخی از مسئولان همدان نسبت به این موضوع، مهرنوش نجفی راغب صفحه شخصی خود در این شبکه اجتماعی را حذف کرد.

 

این عضو شورای شهر همدان در حالی تصمیم به خروج از شبکه اجتماعی فیسبوک گرفته است که تصویر بی حجاب وی به سرعت در فضای مجازی و رسانه های معاند انتقال یافت .

 

وی در  گفت و گویی گفت: تصویر من در فیس بوک برهنه نبوده و تنها روسری بر سر نداشتم و این عکس تنها برای عده خاصی از بستگانم قابل انتشار بوده و در قسمت خیلی خصوصی صفحه ام قرار داشته است.

 

البته نجفی راغب به انگیزه عضویتش در بزرگترین شبکه اجتماعی متعلق به امریکایی ها را عنوان نکرد .

 

برخی از رسانه های فرانسوی نیز فیسبوک را وابسته به سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی عنوان کرده اندکه به جمع آوری اطلاعات از کاربران اینترنتی مشغول است.

 

وی به یک روزنامه اصلاح طلب گفت: «من نه تنها استعفا نخواهد داد بلکه از کسانی که با ورود به حریم خصوصی ام اقدام به نقض آن با انتشار یک عکس از من کرده اند شکایت خواهم کرد.» وی افزود: «بر اساس تهدید عده ای حاضر به استعفا از سمت خود در شورای شهر نیستم. من نماینده مردم و موکل کسانی هستم که به من رای داده تا پیگیر خواسته ها و مطالباتشان باشم و تا آخرین لحظه از این سمت استعفا نمی دهم.»

 

سید احمد حسنی حلم رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز از سلب عضویت این عضو شورا خبر داد و گفت: «ایشان کار بسیار ناشایست و اشتباه بزرگی مرتکب شده و باید برکنار شود.»


وی همچنین گفت: «لازم است به این نکته توجه داشته باشیم که نمایش عکس بی حجاب در فیس بوک ولو با بیننده محدود اشتباه و گناه است اما اشاعه آن در سایت های عمومی اینترنت توسط دیگران نیز اشتباه و گناهی بزرگتراست.»

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان