به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام مهدی صدیق امام جمعه لنگرود درخطبه های نمازجمعه این شهر با اشاره به سبک زندگی اسلامی بابیانی چند از احادیث و روایات اسلامی گفت : در روایات آمده است که هرگز اتفاق نیافتاد کسی به درخانه امام رضا(ع) برود و بدون جواب بماند پس دولتمردان ما بایدبه این مهم توجه داشته باشند که خدمت به مردم بایداصل باشد و مردم نباید در ادارات سردرگم شوند.
وی درادامه ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از معاصی با اشاره گرامیداشت هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی وباهنر افزود : فلسفه نامگذاری شهادت این دو بزرگوار بنام هفته دولت همانگونه که رهبرمعظم انقلاب بیان داشتند زنده نگهداشتن مبانی فکری این دوبزرگوار است که متاسفانه دراین هفته فقط به افتتاح پرو‍ژه ها بسنده میشود!
امام جمعه لنگرود در ادامه گفت : پیاده کردن شاخص های فکری و رفتاری شهیدان رجایی  و باهنر باید در بین دولتمردان و جامعه اصل باشد.لذا رفتار عملی و اوصاف این دو بزرگوار باید مورد توجه و نشر قرار گیرد.
حجت الاسلام صدیق ایمان به راه امام و رعایت اخلاق اسلامی در این دو شهید عزیز نشان داد که مسئولیت را مانند امانتی میدانستند که باید در خدمت مردم قرار گیرد و آنان در این راه خدا را می دیدند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان