به گزارش لنگرخبر، امام جمعه کومله در خطبه های نماز جمعه این شهر در ادامه سلسله مباحث سبک زندگی به قدر دانی انسان در برابر قیمت های سنگین نعمت های حضرت حق اشاره شد و با ابهام از دو اسم حافظ و حفیظ بودن خدا تبیین شد که بسیاری از دارایی های انسانها مرهون حفاظت حکیمانه خداوند متعال است.



حجت الاسلام سید جواد سلیمانی با اشاره به 8 شهریور روز مبارزه با تروریسم، گفت : داعش نماد تروریسم در منطقه وحافظ منافع امریکا، اسراءیل و غرب در منطقه است.

وی با بیان اینکه رابطه بین امریکا و داعش رابطه پدر و فرزند است و هیچ پدری با دستان خود فرزند خود را ساقط نمیکند تصریح کرد : امروز رژیم عربستان تروریست پرور است و برای سرپا نگهداشتن فرهنگ خشونت از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

وی با اشاره به سالروز شهادت رییسعلی دلواری و روز مبارزه با استعمار انگلیس تصریح کرد : نادیده گرفتن حقایق گذشته درباره انگلیس، تطهیر چهره استکبار است و این رویکرد را نه امام راحل میپسندید و نه رهبر انقلاب می پسندد باید نسبت به خطاهای گذشته آلزایمر بگیریم نه خطاهای ظالمانه انگلیس.

حجت الاسلام سلیمانی در ادامه به وظیفه سنگین فرهنگی دولت در برابر ملت اشاره کرد و گفت : دولت مراقب افکار و اعمال مداخله جویانه غرب وآمریکا باشد، جنگ جدید فرهنگی با ملت ایران، استراتژی امریکا در پس توافق است.

امام جمعه کومله با انتقاد از مصاحبه اخیر رئیس سازمان محیط زیست با bbc، این کار را با توجه به جایگاه مسئولین غیر قانونی و نوعی بازی سیاسی قلمداد کرد و نسبت به عواقب آن هشدار داد.

1 2 3 4 5 7 8 9


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان