به گزارش لنگرخبر، سید رضا جوادپور، فرماندار لنگرود در مراسم یادواره شهیدان رجایی و باهنر و 28 شهید کارمند شهرستان لنگرود که امروز  در گلزار شهدا برگزار شد، گفت: آداب، رفتار و سیره عملی و نظری شهیدان  رجایی و باهنر الگویی برای خدمتگزاران است تا در فرصت خدمتگزاری خود مسئولیتشان را به نحو شایسته انجام دهند.



وی مقابله با مسئولیت گریزی را وظیفه همه مسئولان دانست و تصریح کرد: خدمتگزاران باید در مقابل پذیرش مسئولیت، خدمت بی منت به مردم ارائه دهند .



جوادپور ، تنوع مسئولیت ها را نشان از وظایف مختلف عنوان و خاطرنشان کرد:  مسئولیت دینی و الهی، اخلاقی، قانونی و اجتماعی از مهم ترین مسئولیت هاست.



فرماندار لنگرود با تاکید براینکه مسئولان باید سیره عملی و نظری شهیدان را الگو قرار دهند، تاکید کرد: شهیدان رجایی و باهنر در فرصت اندک خدمتگزاری خود، در طول تاریخ ماندگار شدند و ما باید به مسئولیت دینی و اجتماعی خود عمل کنیم.



وی با بیان اینکه جایگاه دولت در نظام جمهوری اسلامی تفاوت ماهوی با سایر نظام ها دارد، اذعان کرد: دولت در این نظام دارای احترام و مقبولیت است و این جایگاه باید محترم شمرده شود.



فرماندار لنگرود ، بزرگداشت هفته دولت و شهیدان این هفته(شهیدان رجایی و باهنر) را بزرگداشت نظام جمهوری اسلامی و مقام ولایت دانست و افزود: شهیدان رجایی و باهنر، شخصیت های متفکر فرهنگی بودند که بازتاب خدماتی دولت برای تعمیق فرهنگ اسلامی و قرآنی است.



گفتنی است، در پایان این مراسم کارکنان نمونه ادارات شهرستان تجلیل شدند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان