به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، رئیس کارگروه رسانه کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت و گو با خبرنگار راه دانا، اظهار داشت: همه مسائلی که به حوزه مطبوعات و رسانه های مکتوب دیجیتال مربوط است در حوزه کاری کمیته رسانه قرار دارد و به طبع اظهارنظر و پیگیری مسائل مربوط به رسانه ها از طریق همین کارگروه پیگیری می شود.  

وی افزود: یکی از مسائلی که وجود دارد، مساله توزیع یارانه ها به مطبوعات است و وقتی از ناحیه مطبوعات مختلف به نحوه توزیع یارانه اعتراضاتی صورت بگیرد وظیفه داریم که از طریق این کارگروه مسائل را بررسی و اظهارنظر کنیم.

پژمانفر با بیان اینکه اشکالاتی در نحوه توزیع یارانه مطبوعات دیده می شود، افزود: بعد از اعتراض از ناحیه مطبوعات مختلف، ما رسیدگی کردیم و البته بی عدالتی نیز در این زمینه مشهود است.

وی در ادامه تاکید کرد: در مقابل اظهاراتی که از سوی من در خصوص نحوه توزیع یارانه ها منعکس شد، عاملان این توزیع اظهارنظرهایی بر علیه من منتشر کردند و تهدیدهایی نیز صورت گرفته است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اذعان داشت: البته من از طریق دادگاه ویژه روحانیت پیگیر هستم؛ اگر کسی که در این جامعه مسئولیت دارد بخواهد در حوزه مسئولیت خودش به مواردی رسیدگی کند با فضای تهدید روبرو می شود.

وی با اشاره به شعار انتخاباتی دولت طی پرسشی مطرح کرد: چگونه است که از یک سو این دولت که شعار آزادی بیان را می دهد و از سویی هر گونه اظهارنظری با تهدیدهای مختلف روبرور می شود؟

پژمانفر تاکید داشت: من که نماینده ملت هستم  اگر حق اظهارنظر نداشته باشم و بخصوص که در حوزه رسانه در کمسیون فرهنگی مسئولیت دارم با مردم چگونه برخورد خواهد شد؟

وی در ادامه گفت: امروز یک دیکتاتوری در فضای رسانه و شنیدن صدای مخالف وجود دارد. در این زمینه دولت هیچ گونه حق دفاعی ندارد و برای مردم آزاردهنده است که به نمایندگان اجازه اظهارنظر داده نشود.

رئیس کارگروه رسانه کمیسیون فرهنگی ادامه داد: این دیکتاتوری که در فضای رسانه ها بخواهند صدای مخالف را خاموش کنند و اشخاص را با طرح شکایت و کشاندن به دادگاه تهدید کنند بسیار نگران کننده است.

وی همچنین تصریح کرد: در دولت قبل هر گونه اظهارنظری را حامیان دولت فعلی با جریان سازی رسانه ای سرکوب می کردند اما امروزه این دولت در مورد فضایی منطقی اجازه انعکاس هیچ مطلبی را نمی دهند و شواهدی در این زمینه داریم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان