به گزارش لنگرخبر، محمد حسین واثق کارگرنیا عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت در خصوص انحلال دومین جلسه ی انتخابات تعیین هیات رییسه ی شورای شهر رشت و عدم حضور برخی از اعضا،  گفت: یقینا اگر اعضای شورا به آرای جمع اعتقاد داشته باشند و به یکدیگر احترام بگذارند، غیبتی رخ نخواهد داد.

وی با بیان اینکه  شورای شهر یک جمع 15 نفره است و باید همه با هم انسجام داشته باشند اظهار داشت: دلیلی وجود ندارد زمانی که نتوانیم نظر خود را اعمال نماییم صحنه را خالی کنیم و این امر توهین به شورا و مردم است.

کارگر نیا افزود: همه ی ما با رای و انتخاب مردم به این جایگاه رسیده ایم و هر فردی از مجموعه ی شورا که بتواند رای اکثریت را برای انتخابات هیات رییسه جلب کند باید برای سایرین قابل احترام باشد.

وی خاطر نشان کرد: چگونه است که در زمان تصویب لوایح رای اکثریت مدنظر می باشد پس در این موضوع نیز باید به همان طریق عمل شود.

وی در خصوص تشکیل نشدن دو جلسه ی پیاپی برای تعیین هیات رییسه شورا گفت: دوستانی که غیبت کردند باید به آرای جمع احترام بگذارند و این شایسته نیست که در هر دو جلسه با حضور فرماندار محترم که وقت خود را برای این مراسم در اختیار گذاشته اند اعضای شورا در جلسه حضور نیابند و این بی احترامی به مجموعه ی شورا و فرماندار و آرای مردم است .

این عضو شورا در مورد تکلیف انتخاب هیات رییسه شورای اسلامی کلانشهر رشت اظهار داشت: در جلسه ی دیگری که اختیار آن بر عهده ی فرماندار رشت خواهد بود در عمارت شورا و یا در فرمانداری رشت به ریاست فرماندار، تعیین هیات رییسه و انتخابات آن برگزار می شود.

وی در مورد احتمال غیر علنی بودن جلسه ی مذکور اذعان داشت: احتمال غیر علنی بودن آن جلسه را بعید می دانم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان