به گزارش لنگرخبر به نقل از «لاهیجان»، گوشهای شنواشنیده اندکه چندی پیش چند تن از کاندیداهای احتمالی حوزه شهرستان لاهیجان،سیاهکل؛نشست مشترکی داشته و مصوب شد با نزدیک شدن به روزهای پایانی تابستان، انجمن دیگری در یکی از شهرهای مطرح شده داشته باشند.

در این جلسه چند نفر از کاندیدای نامدار و معروف به همراه نماینده دوره گذشته شهرستان لاهیجان و سیاهکل نیز حضور داشتند.

گوش های شنوای خبرنگار ما شنیده اند که چند فعال مطرح سیاسی لاهیجان و سیاهکل نیز از حاضران و پیش قراولان این جلسه بودند.

از محتوای این جلسه هیچ کجا خبری یافت نشد و نمی شود؛ لکن طبق شنیده ها، محور مذاکرات رسیدن به نیتی مشترک و لمس اجماع در انتخابات پیش رو برای اولین بار در این حوزه انتخابیه بوده، «ولا جدال فیه» این نشست رسیدن به هدفی مشترک را دنباله رو بوده. از آن نظر!!!

همان طور که گفته شده عمده مباحث مطرح شده در این انجمن، رسیدن به هدف و اهداف مشترک بوده و از دور دیده شده که حاضران برخلاف نشست های این چنینی در گذشته های نه چندان دور، با چهره هایی گلگون و لبی همچون پسته رفسنجان جلسه را ترک گفته اند.

تلاش خبرنگار ما برای دریافت محتوای مباحث صورت گرفته ازجانب یکی ازحاضران درجلسه فعلا بدون نتیجه مانده و فقط به این نکته اکتفا شده که مهم، رسیدن به اهداف مشترک بود که حاصل شد.

احتمال این می رود که چند کاندیدای صاحب مقام دیگر نیز در جلسه بعدی به این انجمن افزون گردند، باید نشست و دید چه تقدیر میشود!

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان