به گزارش لنگرخبر، محمود ایزددوست، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در همایش تعاونگران شرق گیلان که امروز(12 شهریور) در سالن اجتماعات اراده فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود برگزار شد، گفت: تقویت تعاونی هاو ایجاد شغل و به تبع آن رفاه افراد از مهم ترین شعارهای استراتژیک این نهاد است.



 



وی اتکای تعاونی ها به تسهیلات بانکی را از مشکلات اساسی این ارگان عنوان و تصریح کرد: از اواخر سال گذشته پیگیر شدیم که شرکت های توسعه و عمران را گسترش دهیم که در چند شهرستان نیزشروع شده است.



 



ایزددوست از اجرای 10 طرح در شهرهای آستارا، رشت، انزلی، فومن و لنگرود خبر داد و خاطرنشان کرد: این تعداد طرح ها برای 226 نفر فرصت شغلی ایجاد می کند.



1



مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان به وضعیت کارخانه چوکا اشاره و اذعان کرد: این کارخانه در گذشته قلب تپنده صنعت استان بود که امیدواریم با حل مشکل این کارخانه بار دیگر شاهد رونق مجدد چوکا باشیم.



 



ایزددوست ادامه داد: افرادی که بیمه بیکاری دریافت می کنند مقرر شد در حین مقرری به آموزشگاه فنی و حرفه ای معرفی شوند تا بتوانند مهارت نیمه ماهری را آموزش ببیند.



تعاونی ها باید بر مبنای علم و دانش حرکت کنند



سید رضا جوادپور، فرماندار لنگرود نیز در این همایش گفت: همه ما به نوعی عضو یک تعاونی هستیم و امیدواریم تعاونی ها جایگاه مناسب تری داشته باشند.

2



وی با اشاره به اینکه امروز ما در شرایط آماده ورود به دوران پساتحریم هستیم، افزود: تعاونی ها باید بر مبنای علم و دانش تحولاتی ایجاد کنند تا بتوانند در گذر از بخش ها عقب نمانند.



 



جوادپور با تاکید براینکه ما باید برنامه های جدیدی در تمامی مبانی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: ما باید خودمان را مجهز کنیم و با این نگاهی که در دولت تدبیر و امید است گیلانی ها هم باید نهایت استفاده را داشته باشند و بر مبنای علم و دانش حرکت کنند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان