رضا حق بین در گفتگو با خبرنگار لنگرخبر، به اعزام دانشجویان جهادی دانشگاه آزاد لنگرود در روستای سرلیل لنگرود اشاره کرد و گفت: این اردو از طولانی ترین و سنگین ترین اردوهای جهادی است و همچنان ادامه دارد.

وی ضمن تشکر از همکاری و دلگرمی های رئیس دانشگاه آزاد لنگرود و حمایت های سایر مسئولین شهرستانی و دانشجویان این دانشگاه افزود: اردوی جهادی طلایه داران عشق که از چهارم مردادماه آغاز شده است، پروژه های بزرگی را اعم از ترمیم مسجد، آب شرب و ساخت غسالخانه را در دست اقدام داشت که در حال حاضر روزهای پایانی خود را سپری می کند. مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لنگرود ضمن تشکر از دانشجویان بسیجی که حتی در زمان امتحانات هم در اردو حضور داشتند، برای آنان خیر دنیا و آخرت را در این امر خداپسندانه از خداوند منان خواستار شد. حق بین راویز مسجد بزرگ محل، ساخت و نصب تابلو ورودی روستا، 70 درصد از گچ کاری مسجد و زدن حوضچه در فاصله شش کیلومتری از منبع آب چشمه و بهسازی و سنگ فرش منبع چشمه، حفاری پشت مسجد و زدن طاق سرویس بهداشتی به طور کامل به پایان رسیده است.

وی گفت: تکمیل وضوخانه و تعمیر غسالخانه و زدن سیمان سیاه و سفید مسجد و زدن سنگ داخل مسجد و زدن ایزوگام پشت مسجد و داخل منبع و رفع شکستگی های لوله شش کیلومتری در صورت برآورد، بودجه و همراهی اهالی محل در چند روز آینده به پایان خواهد رسید. مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لنگرود ضمن تشکر و آرزوی پیروزی و سربلندی برای دانشجویان جهادی گفت: صبر و طاقت مثال زدنی دانشجویان بسیجی در این اردوی جهادی در منطقه محروم سر لیل زبان زد عام و خاص بود. حق بین حضور خیران شرق استان گیلان را در این امر خدا پسندانه مورد تقدیر قرار داد و گفت: با توجه به اینکه دانشجویان بسیجی فی سبیل الله در این اردو مشغول به فعالیت هستند، با کمک و اهداء بسیاری از مصالح توسط خیران، چندین میلیون تومان در این پروژه ها صرفه جویی شده است.

وی خاطرنشان کرد: مستند گروه جهادی «طلایه داران عشق» دانشگاه آزاد لنگرود ساخته می شود و در شبکه های سراسری پخش خواهد شد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان