روزنامه قانون نوشت: حجت الاسلام هادی خامنه ای دبیرکل مجمع نیروهای خط امام با بیان این که «شعار نه غزه و نه لبنان و جمهوری ایرانی شعار اصلاح طلبی نیست»، ادامه داد: عده ای در لباس اصلاح طلبی نظر خودشان را در خصوص سوریه دادند و اشتباه کردند. پاره کردن عکس امام در سال ۸۸ ساختگی بود. افراد نشان دار وابسته به اصلاحات معتقدند که جمهوری اسلامی موظف به حمایت و کمک به فلسطین، غزه، لبنان و یمن است.

در این حال روزنامه اعتماد مخالفت هادی خامنه ای با شعار جمهوری ایرانی را سانسور کرد و به این ترتیب شائبه موافقت اصلاح طلبان با این شعار را تقویت کرد.

این روزنامه نوشت: دبیرکل مجمع نیروهای خط امام در خصوص برخی شعارها که توسط اصلاح طلبان در خصوص نه غزه و نه لبنان گفته شده، افزود: برخی در لباس اصلاح طلبی و با دیدگاه خود، از سوریه بد گفته اند که اشتباه کرده اند و امروز به صراحت می گوییم که هم غزه و هم لبنان و تاکید می کنیم که هر دولتی روی کار بیاید باید به سوریه کمک کند.

این که یک عضو جریان اصلاح طلبان با انکار برخی شعارهای اصلی فتنه گران به نوعی از سردادن چنین شعارهای توبه کرده است را باید نشانه مثبت و جای امیدواری دانست اما چند نکته درباره این سخنان وجود دارد.

اول؛ این که حجت الاسلام هادی خامنه ای چرا در همان دوران سال 88 و زمانی که گرد و غبار فتنه ها به چشم مردم می رفت نسبت به اعلام این موضوع خودداری کردند و حالا بعد از 6 سال به خاطر آورده اند که جمهوری ایرانی شعار اصلاح طلبان نبوده است.

دوم؛ سردادن این شعار ها در جریان فتنه 88 منسوب به یک جریان است نه یک فرد؛ پس لازم است حجت الاسلام خامنه ای نسبت به صدور یک اطلاعیه از سوی مجمع نیروهای خط امام اقدام کنند نه این که به صورت فردی این شعارها را انکار کنند.

سوم؛ روزنامه اعتماد متعلق به اصلاح طلبان با سانسور انکار و مخالفت حجت الاسلام هادی خامنه ای با شعار جمهوری ایرانی دقیقا اثبات می کند که برعکس سخنان وی دقیقا شعار اصلاح طلبان همان جمهوری ایرانی بوده و هست و این تنها نظر شخصی حجت الاسلام خامنه ای است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان