به گزارش لنگرخبر و به نقل از خزربرخط، خبرنگاری شغل کم درآمد و البته پردردسری است. پردردسر از این جهت که کم پیش می آید چیزی بنویسی و به کسی بَر نخورد. حالا کافیست طرف دست به شکایتش خوب باشد. فرقی هم نمی کند که باشد، نماینده، شهرداریچی یا عضو شورا. فقط می خواهد که از او انتقاد نکنی!

این روزها شکایت از رسانه ها به پدیده ای تبدیل شده که گویا در بین مدیران واگیردار بوده و البته به شدت در حال شیوع است. شاکیان هم از دسته های مختلف اند. از هیات های ورزشی گرفته تا نمایندگان و البته برخی مسئولین تازه به دوران رسیده شهرداری!

دور از انصاف است اگر بگوییم برخی خبرنگاران در انتقاد هم جنبه اعتدال را رعایت نمی کنند و گاها نوشته هایشان از این دایره خارج می شود اما کسی نیست به یکی از شاکیان دیروز رسانه ها بگوید، برادر جان! با این روحیه می خواستی نماینده مجلس شوی؟!

وقتی کسی از شما اسمی به میان نمی آورد، مگر به خودت شک داری که روانه دادگاه می شوی. هر چند شکایت حق شماست و دادگاه های صالحه هم به شکایت شما رسیدگی می کنند اما برادر! اگر واقعا جوینده حق هستی!!، کمی جنبه خودت را بالاتر ببر!

کاریکاتور

امید است روزی فرا رسد که هم مدیران آستانه تحمل و دامنه نقدپذیری خود را بالا ببرند و هم خبرنگاران، انصاف، جوانمردی و پرهیز از بی اخلاقی را در نوشته های خود متبلور سازند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان