به گزارش لنگرخبر، فرمانده سپاه شهرستان لنگرود در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به فعالیت مستمر دشمن جهت براندازی انقلاب، گفت : امروزه استفاده از ابزار رسانه به عنوان مدرن ترین شیوه تبلیغ در دنیا محسوب می شود که دشمن بعد از اینکه نتوانست در جنگ سخت با مردم کشور ایران مقابله کند، راه دشمنی خود را از طریق رسانه و جنگ نرم در پیش گرفته است.
وی با تاکید بر فرمایشان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اتحاد، راه نفوذ دشمن را میگیرد، افزود : خانواده های شهدا و جانبازان از عوامل قدرت ایران هستند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید عامل وحدت و حول محور ولایت و رهبری باشد.
سرهنگ سید حبیب حسینی تصریح کرد : انقلاب اسلامی براساس ارزش های اسلامی و جهادی شکل گرفته و ملت ایران نیز در طول این مدت ثابت کرده که متحدتر و با اتحاد بیشتری  در مقابل دشمنان ایستادگی می کند.
حسینی اظهار کرد : بی تفاوتی نسبت به مسائل جامعه موجب تنش می شود و جلوی رشد انقلابی و فرهنگی جامعه را میگیرد که با امر به معروف و نهی از منکر میتوان در مسیر پویایی انقلاب حرکت کرد.
فرمانده سپاه لنگرود با اشاره به برگزاری بیش از 50 برنامه محوری در هفته دفاع مقدس گفت : برگزاری یادواره 622 شهید شهرستان لنگرود و همایش پیاده روی خانوادگی از جمله برنامه های شاخص در این هفته می باشد.
حسینی با بیان اینکه سردار حسین دهقان وزیر دفاع سخنران یادواره شهدای لنگرود می باشد، اضافه کرد : این یادواره پنج شنبه 2 مهرماه جاری راس ساعت 15:30 در مسجد جامع شهرستان لنگرود برگزار می شود.
وی با اشاره به برگزاری نشست های روشنگری، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، دیدار با خانواده شهدا، تصریح کرد : ویزیت رایگان در 1 مهر ماه در درمانگاه امام حسین مجتبی(ع) با همکاری بهداری سپاه ناحیه و بسیج جامعه پزشکان لنگرود انجام می شود.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان