به گزارش لنگرخبر، اسماعیل حاجی پور عصر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت با تبریک به هیئت رئیسه جدید این شورا اظهار کرد: اگر رقابت اعضای شورای اسلامی شهر رشت به دشمنی تبدیل شود قطعاً با سوگندی که به عنوان اعضای شورا یاد کردیم، منافات خواهد داشت.

وی با اعلام همکاری با هیئت رئیسه جدید برای توسعه شهر رشت، به لایحه شهرداری رشت درباره خرید 610 واحد از واحدهای مسکونی به منظور آزادسازی حریم رودخانه های گوهررود و زرجوب و تالاب عینک رشت اشاره کرد و گفت: مردم سال هاست که منتظر بهسازی این دو رودخانه و تالاب عینک هستند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: خرید این واحدها که در حاشیه دو رودخانه زرجوب و گوهررود رشت قرار دارد موجب آزادسازی حریم رودخانه ها می شود و این کار کمک می کند تا مردمی که در حاشیه رودخانه ها زندگی می کنند از خطر سیلاب ها و ... در امان باشند.

وی با بیان اینکه شهرداری رشت باید در زمینه مذکور نظارت کامل داشته باشد، یادآور شد: پس از خرید این واحدها به انباری و ... تبدیل نشود.

به گزارش فارس، اعضای شورای اسلامی شهر رشت با اکثریت آرا با موضوع خرید 610 واحد مسکونی در حاشیه رودخانه ها و تالاب عینک موافقت کردند.

غیبت اعضای شورا استعلام می شود

عضو دیگر شورای اسلامی شهر رشت نیز در جلسه مذکور اظهار کرد: موضوع غیبت متعدد اعضای شورای رشت از شورای استان استعلام می شود.

محمدحسین واثق کارگرنیا درباره موضوع غیبت برخی از اعضای شورای رشت در سه جلسه اخیر شورا اظهار کرد: قانون در این باره شفاف سازی نکرده و به همین دلیل برای تمکین به قانون خواستار پیگیری رئیس شورای اسلامی شهر رشت از شورای استان درباره موضوع غیبت اخیر تعدادی از اعضای شورای شهر رشت شده ایم.

وی گفت: زمانی که اعضای شورا می دانند قرار است در روز مشخص و ساعت معلوم جلسه برگزار شود باید در جلسات حضور یابند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت لحن صحبت بعضی از اعضای شورا در جلسه امروز را تعجب برانگیز خواند و یادآور شد: در جلسه امروز شورا یکی از اعضا اعلام کرد که رقابت تمام شده در حالی که رقابت اعضای شورا سه هفته گذشته به اتمام رسیده بود.

وی با بیان اینکه همه باید به قانون تمکین کنیم، متذکر شد: با این اوصاف باید بگوییم که هرگاه منفعتی برای بعضی ها وجود داشته باشد قبول می کنند که رقابت تمام شده است.

واثق کارگرنیا درباره جو حاکم بر شورای اسلامی شهر رشت یادآور شد: جو حاکم بر شورای شهر رشت اصلا مناسب نیست و در این شرایط بازنده واقعی مردم هستند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با پایبندی به سوگندی که در روز معارفه شورای چهارم رشت یاد کردیم بتوانیم مشکلات شهر را برطرف کنیم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان