به گزارش لنگرخبر، وحید فخرموسوی امروز  با تسلیت حادثه منا اظهار کرد: بیست وهشتمین جشنواره استانی تئاتر گیلان قرار بود از روز شنبه چهارم مهر ماه جاری در رشت برگزار شود.

وی افزود: به دلیل وقوع حادثه دلخراش منا و اعلام سه روز عزای عمومی توسط رهبر معظم انقلاب زمان برگزاری جشنواره تئاتر استانی تغییر کرده و از روز دوشنبه ششم مهر، سه شنبه هفتم و چهارشنبه هشتم مهر ماه جاری در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزار می شود.



معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بار دیگر حادثه دلخراش منا را به خانواده های بازماندگان از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان تسلیت گفت.



 در جشنواره تئاتر استانی گیلان نمایش های «حورا» به نویسندگی و کارگردانی بهزاد دوگوهرانی، «شمشیرهای ژنرال» نوشته قدرت الله فتحی و کارگردانی هومن میرمعنوی، «زمستان 66 کجا بودی» به نویسندگی محمد یعقوبی و کارگردانی محمد پورجعفری از رشت «قلعه بردگان» کاری از مهدی طاهرپور، «ادامه مطلب» به نویسندگی و کارگردانی مهدی شایان، «رویای رویا» کاری از عبدالله بهادری از لنگرود و «دیگه از این بدتر نمیشه» کاری از جواد لاله دوست از بندرانزلی حضور دارند.



گفتنی است، فخرموسوی یکی از داوران جشنواره مذکور است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان