میدان اصلی شهر لنگرود نماد هویت یا سوهان روح شهروندان؟!!!

سئوال اساسی اینجاست آقای گلباغی آیا اصولا بغیر خرید خودروی لوکس خارجی و گران قیمت آن هم برای استفاده شهردار؛ برای زیباسازی مجموعه ساختمان شهرداری لنگرود و خیابان های اطراف شهرداری چه قدم مثبتی برداشتید؟!!!!!

کد خبر : 35937
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 مهر 1394 - 1:09

نامه دوم یک شهروند دلواپس به تحریریه لنگرخبر در خصوص میدان اصلی مرکز شهر لنگرود/

بعد از مدت ها بلاتکلیفی میدان انقلاب اسلامی(اصلی)شهر لنگرود ساخته شد؛ که سازه میدان خود جای بحث فراوان دارد؛ این میدان توسط شهردار جوان و تازه نفس لنگرود که از قضا خود زمانی رییس نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهرستان لنگرود بودند آن را ساختند و از این فاجعه تر ساخت اِلمانی است که تمام شهروندان لنگرودی در حال تحقیق هستند تا این سازه عجیب و غریب را فقط بخوانند چون از زاویه دور شبیه موشک است!!!!!
آقای گلباغی آیا در شهر لاهیجان که جنابعالی بعنوان یک لنگرودی اصیل در آنجا سکنی دارید شهرداری لاهیجان هم سازه های حجمی را همین گونه بدون برنامه ریزی و تفکر می سازند؟!!!!!
همانگونه که در نامه قبل عرض کردم جنابعالی چقدر به کار کارشناسی و خرد جمعی و اتاق فکر معتقد هستید؟!!!! لینک خبر نامه اول شهروند دلواپس
آیا ساخت میدان اصلی شهر با طراحی بسیار زشت و المانی بسیار زشت تر جز مایه سرافکندگی شهروندان لنگرودی نزد شهرهای کوچکتری مانند املش نمی شود؟!!!! لطفا بغیر از مسیر شیشه گران شهر لاهیجان به شهر املش هم سری بزنید تا اصول اولیه ساخت میدان و المان های حجمی را از نزدیک ببینید و بیاموزید!!!!!
آقای گلباغی میدان اصلی شهر بهانه بررسی دید زیبایی شناختی جنابعالی بعنوان مدیر ارشد و اجرایی شهر لنگرود بود که متاسفانه نمره مطلوبی کسب نمی کنید!!!!
آیا پس از سالها بعنوان یک لنگرودی اصیل که در شهر لاهیجان مانند بعضی از مقامات عالی رتبه این شهرستان در مناطق بالای شهر زندگی می کنید هر روز که از خانه به سمت شهر لنگرود تشریف می آورید حداقل یک نگاه کوچک به میادین زیبای شهر لاهیجان بیندازید بویژه المان های حجمی که با کار کارشناسی به بهترین حالت ساخته شده اند تا حداقل دیگر شاهد ساخت میدانی به غایت زشت در مرکز شهر لنگرود نباشیم!!!
سئوال اساسی اینجاست آقای گلباغی آیا اصولا بغیر خرید خودروی لوکس خارجی و گران قیمت آن هم برای استفاده شهردار؛ برای زیباسازی مجموعه ساختمان شهرداری لنگرود و خیابان های اطراف شهرداری چه قدم مثبتی برداشتید؟!!!!!
آقای گلباغی برای زیباسازی پارک فجر از یکسال گذشته چه کرده اید؟!!!! البته نمی توان از بوی زباله جهت جذب گردشگر و بالا رفتن روحیه شهروندان لنگرودی از جنابعالی تشکر نکرد!!!
و صدها سئوال دیگر که در ذهن دارم و قطعا جنابعالی هیچ جواب منطقی برای اینجانب و شهروندان لنگرودی در حوزه زیباسازی شهر لنگرود ندارید!!!!
نامه شماره ۲ یک شهروند دلواپس لنگرودی به شهردار جوان لنگرود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 15 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

صابر شنبه , ۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷

اگر این المان رو از لحاظ نماد شناسی مورد بحث قرار بدیم هیچ ایرادی نداره

متوجه نمیشهم شما نظراتتونو از کسانی می پرسید که دو کلاس سواد در مورد نماد شناسی ندارن!!!

نماز رو از سه زاویه نشون داده

در مورد زیباسازی پارک فجر

از سال گذشته تا الان نصب چراغ هایی که پارک رو روشن تر کرده مردم رو خوشحال کرده

همینطور بوی زباله ای هم وجود نداره
خودتون که مستحضرید که زباله ای در پارک دفن نمیشه!!!

و این مشکلاتی که عرض کردید ربطی بهشهردار فعلی نداره

همونطور که خودتون اعلام کردید در نامه شماره ۱ گفتید شهردار مخالف سرسخت تخریب میدان بودن
پس چی شد اینجا مقصر رو ایشون میدونید در صورتی که طرح میدان در زمان شهرداری انصاری تصویب شده بود؟

این سیاه نمایی ها توسط این دلواپس معنی خاصی داره؟

آیا نویسنده این متن خانوم … نیستش که به دنبال تخریب شهردار هستن؟

به هیچ وجه المان رو زشت نمیبینم
کوچک ساخته شدن آن به دلیل رویت پل خشتی بوده نه چیز دیگری
هرچیز بزرگی صرفا نمیتونه زیبا باشه

متاسفانه هرچه بگویم متوجه نمیشوید چون تحصیلات آکادمیک در این مورد راندارید

در مورد نقد المان باید از صاحب نظران لنگرودی همانند آقای صیدگر و … بهره بگیرید نه شخصی نامعین که خودش را در پشت سایت شما قایم کرده!!!

شهروندبیسواد شنبه , ۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

دوست عزیز پس لطف کنید با شهرداری هماهنگ کنید که به ما بیسواد ها اجازه تردد در مرکز شهر ندن وشمابا سوادها و دوستانتون از از انجا تردد کنید اخه به نظر ما بیسوادها اون تندیس خیلی ضایعه و زشته

شاهين شنبه , ۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶

مشکل ما مردم اینه هرچیزی گنده تر باشه رو بیشتر دوست داریم

کاش روزی فرهنگمون به جایی برسه که مسائل رو علمی حل کنیم نه با بند بازی!!!

هامون یکشنبه , ۵ مهر ۱۳۹۴ - ۹:۲۷

استاد صابر
در مورد نماد شناسی و زیبا شناسی در یک اثر لازم هست مواردی رو ذکر کنم .
یک اثر هنری وقتی که مورد دید مخاطب قرار می گیرد آن وقت است که قضاوت می شود . یک اثر هنری علاوه از نماد شناسی و زیبایی که باید برخوردار باشد ، باید مفهوم شناسی هم داشته باشد .
استاد صابر ، وقتی کلمه نماز که بار معنایی زیادی دارد و در ذهن مخاطب رویارویی یک بی نهایت کوچک در برابر بی نهایت بزرگ است ، این قدر کوچک ساخته می شود ، به نظر شما که ظاهرا اهل مطالعه هستید ، چه مفوهمی را در ذهن تداعی می کند ؟؟؟
وقتی تندیس نماز را این قدر کوچک می سازیم در یه دایره بزرگ که همان میدان است ، این یعنی مفهوم نماز را کوچک قلمداد کردند .
استاد صابر ، که نمی دانم که هستید و از چه روی از زیباشناسی و نماد شناسی حرف می زنید اما هنوز معانی آن را نمی دانید . خواهشمندم با دقت بیشتری بنگرید.
و اما در مورد روشنایی پارک فجر لنگرود ، که بحق روشنایی را نیاز داشت و دست شهرداری درد نکند که این کار را انجام داده و هنوز هم کافی نیست و پارک بازم در جا هایی تاریک است .
اما……. وقتی کاری باید صورت بپذیرد خوب است همان عنصر زیبایی شناسی که شما بزرگوار از آن حرف می زنید در این روشنایی رعایت می شد و با انتخاب درست نوع چراغ ها از نظر شکل ظاهری زیبایی به محیط اطراف می داد . و این که آیا می دانید پایه چراغ هایی که استفاده شده از لوله های داربست است . که آن را سر هم کرده اند و برای یک کار برقی استفاده نمودند؟؟
صابر بزرگوار
وقتی کسی شهردار و عملکرد شهردار و شورا را نقد می کند ، سیاهکاری نیست . وقتی کسی دلواپس است برای شهرش این سیاهکاری نیست .
شما به کدامین خصلت جناب گلباغی می نازید ؟؟؟
آیا به مدیریتش ؟ آیا به اخلاق حسنه اش؟ آیا به لبخندش ؟ آیا به تواضع اش؟ آیا به خادم شهر بودنش ؟
به کدام خصلت او می نازید عزیز ؟
بزرگوار صابر ، وقتی در مدیریت نگاه از بالا به پایین باشد و نگاه ارباب رعیتی باشد چگونه می توان به این خصلت این شهردار افتخار کرد . چگونه ؟؟؟؟؟
وقتی مدیری حتی در جمع پرسنل خود از رفتگر ساده گرفته تا به بالا محبوبیت ندارد ، حتی یک نفر ، یک نفر ، تاکید می کنم صابر بزرگوار یک نفر هم نیست که به او تعلق خاطر داشته باشد . باز شما می گویی سیاهکاری است؟؟؟؟
یاد گفته ای از احمد شاملو افتادم که میگه : سخت است فهماندن چیزی به کسی که برای نفهمیدن آن پول می گیرد .

ماهان دوشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

بعد از این همه معطلی واقعا کار ضعیفی قرارداده شده حالا اگه فکر میکنین حتما باید فردی تحصیلات اکادمیک معماری داشته باشه تا اظهار نظر کنه اون جدا ولی خدا وکیلی من از دیدنش یکه خوردم .کاش یک آب نما میساختید.

یاسر شنبه , ۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

مدیری که لنگرودی باشه بره یه شهر دیگه ای رو برای زندگی انتخاب کنه به همشهری های خودش توهین کرده !
آقای گلباغی شما به خاطر زیبایی شهر لاهیجان اونجا رو برای زندگبی انتخاب کردیدچرا تلاش نمی کنید شهرتونو اونقد زیبا بسازید که دیگه روتون نشه برید یه جای دیگه زندگی کنید

همشهری شنبه , ۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴

واقعا باورم نمیشه شهردار لنگرود در لاهیجان زندگی میکنه. خک بر سر خودم……..

شاهين شنبه , ۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷

جالبه بدونید نماینده کومله ای شهرمون نیز ساکن شهر لاهیجان هستن

محسن شنبه , ۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹

با متنتون مخالفم

مغرضانه نوشته شده

الان چندوقتیست پارک بو نمیده و کار همین شهردار هستش این کار
الا چند ماهه پارک لنگرود نورانی شده و اقبال مردم بالا رفته

انگار برهی دوست دارند برگردیم به دوران اون شهرداری که هزینه آب خوردنش از ساخت یک میدان بیشتر بود

همون فردی که با دعوای شبانه در شورای سهر وقت اخراج شد ولی باز تایید صلاحیت شد در شهر دیگه

حمید شنبه , ۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷

واقعاشما به این میگین میدان اگر میدان برره رو میزدن زیباتر بود بعدش با چندتا ازچراغهای از مد افتاد تو پارک فجر دل تون رو خوش کردید شهرهای همجوار کجا رفتن ما کجایم البته باتلاش شهردارهای با تجربه لنگرودی شهرهای همجوار ساخته شد

لنگرودي شنبه , ۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲

متاسفم برای اونایی که جزء مسئولین لنگرودن ولی در شهر دیگرزندگی می کنن باید استعفاء بدن همین حالا

ابراهیم شنبه , ۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۲

دوستان چی شده حالاهی لنگرودی لنگرودی میکنیدهرچه شهرلنگرودطی سالهای متمادی ضربه خورده ازاین طرزتفکرات ایااون کسی که شماهامیگیدلنگرودی اصیل طی این سالهاکه توشهرمسئولیت داشتندکاری برای شهرکردند.دوستان عزیزراهکاربدیدپیشنهادبدیدمغرضانه برخوردنکنید شخصیت افرادرابه سادگی تخریب نکنید

رضا - املش دوشنبه , ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۸:۴۲

شنیده ها حاکی است آقای شهردار اغلب ساعت ۱۰ صبح در شهرداری حضور می یابد و ا ین عادت همیشگی وی از هنگامیکه به سمت شهردار انتخاب گردیده بوده و اغلب کارکنان شهرداری بر این امر واقفند و جرات انعکاس به مسئولین دستگاههای نظارتی و امنیتی را ندارند .

ریز بین دوشنبه , ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۹:۰۸

مگه در لنگرود نهاد نظارتی و امنیتی فعال هم داریم ؟ مگه شهر لنگرود چقدر بزرگه که نهادهای مذکور رز وضعیت روسای اداراتش بیخبرن ؟ مگه چند درصد روسای ادارات و مسیولین شهر، لنگرودی اصیل هستن ؟ مگه نه اینکه مردم شهر به ۹ نفر رای دادند که بر عملکرد ادارات،علیالخصوص شهردار نظارت کنند؟

علی دوشنبه , ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳

الان بومی ملاک نیست ملاک فردی مدیر و مدبر و کارگشاست که لنگرود رو به جایگاه اصلیش برسونه و ما اینقد حصرت لاهیجان و رودسر رو نخوریم.متاسفم برای شورا که بجای رسیدگی به مشکلات شهر فقط با خودشون درگیری دارند و مثل جنگجویان با خودشون می جنگند. شورایی که نتونه مشکلات درونی خودشو حل کنه نباید انتظار داشته باشیم که بتونه مشکلات شهرمون رو حل کنه.متاسم برای شورای شهر که بجای حل کردن مشکلات شهر فقط مشکل ساز شدن.