به گزارش لنگرخبر، جمعی از طلاب حوزه صاحب الزمان(ع) شهرستان لنگرود در محکومیت به بی کفایتی وعدم مدیریت عربستان در خصوص مناسک حج تمتع و حادثه اخیر منا، تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

حجت الاسلام سید حبیب الله ایمانی پارسا در این تجمع گفت : عربستان سعودی و اردن هاشمی از جمله کشورهایی هستند که نام کشورهای آنها به نام اشخاص نامگذاری شده که این کار توسط انگلیس انجام شده است.


مسئول فرهنگی حوزه علمیه لنگرود با بیان اینکه ترویج اسلام امریکایی و حفظ امنیت اسرائیل در منطقه  دو اقدام عربستان سعودی است، افزود : رژیم بی شناسنامه سعودی، نوکر و ایادی امریکا و اسرائیل است.


وی اظهار کرد : عربستان با تخلیه نیروهای نظامی و تمرکز برای بمباران یمن، از حفظ امنیت حجاج بیت الله الحرام غفلت کرده است که این همان عدم ثبات در مدیریت حاکمیت عربستان است.


حجت الاسلام ایمانی پارسا با بیان اینکه در طی انجام مناسک حج، دو حادثه ناگوار برای حاجیان به وجود آمد که پرده های تبریک را به پرده های عزا تبدیل شد، اضافه کرد : عربستان تاکنون در این دو حادثه از دنیا معذرت خواهی نکرد و در مقابل تقصیر را بر گردن دیگری انداخت.


وی تصریح کرد : 20 میلیون مسلمان از سراسر جهان در مراسم اربیعن حسینی شرکت کردند و هیچ مشکلی پیش نیامد، در حالی که مکه از مدیریت 2 میلیون حاجی ناتوان مانده است و لازم است جهان تشیع در خصوص نحوزه مدیریت مناسک حج تصمیم گیری و به صورت جمعی مدیریت شود.


1 (1) 1 (2) 1 (3) 1 (5) 1 (6) 1 (7) 1 (8)

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان