به گزارش لنگرخبر؛ به نقل از خاورستان، سردار محمد رضا نقدی، رئیس بسیج مستضفین و جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج دقایقی قبل در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)  اظهارکرد: امروز اگر آمریکا از حمایت آل سعود و اسرائیل دست بردارد رژیم آل سعود دیگر بقایی ندارد.

وی تصریح کرد: هر کس اگر دین دارد از حرف ولی فقیه تبعیت کند و اگر دین ندارد و خود را قانون مند می داند در قانون اساسی آمده است سیاست های کلی نظام را مقام معظم رهبری ترسیم می کنند.

رئیس بسیج مستضعفین تاکید کرد: باید هوشیار باشیم و نقادانه به صحنه ها توجه کنیم زیرا موقعیتی برای خطا نداریم.

سردار نقدی گفت: همه جهان اسلام چشمش به ایران اسلامی است و امروز انقلاب اسلامی سنگرهای کلیدی دنیا را یکی پس از دیگری از دستان آمریکا خارج می کند.

وی خاطرنشان کرد: در زمان جنگ همه کشورها در حمایت از صدام علیه امت ایران وارد جنگ شدند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج اظهارکرد: گروه 5+1 نیز پشتیبان اصلی صدام در جنگ علیه ایران بوده است.

سردار نقدی یادآورشد: آمریکا محور شرارت همه دنیا و نخ تسبیح دولت هایی بود که علیه ایران وارد جنگ شده بودند.

وی تصریح کرد: باید به بصیرت امام خمینی (ره) احسنت گفت که از همان روز اول جنگ صدام ژست سوسیالیستی و مخالف آمریکا به خود گرفته بود و فرمودند " صدام آمریکایی است".

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با تاکید بر این که پشت تمام جنایت ها و گروه های تکفیری آمریکا است، تصریح کرد: باید به عمق لشکر نگاه کنیم و فرمانده اصلی را بشناسیم چراکه تمام بدبختی های ما از آمریکا است.

سردار نقدی ادامه داد: اگر آمریکا یک فردی را کنار بزند فرد دیگری را جایگزین وی می کند و تا زمانی که محور شرارت یعنی آمریکا وجود دارد دنیا روی آرامش را نخواهد دید.

وی گفت: متاسفانه در داخل کشور عده ای برای نرمش در مقابل آمریکا وسوسه می شوند و از روز اولی که وسوسه شدند، شکست خوردند اما عبرت نمی گیرند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج خاطر نشان کرد: اینکه مدام می گویند بی کفایت، بی کفایت، باید دید چه کسی این بی کفایت ها را بر امت اسلام حاکم کرده است و این ها همه دخالت های آمریکایی هاست.

سردار نقدی با بیان اینکه آمریکا با استخراج ده ها میلیون بشکه نفت در روز، در حال غارت کردن امت اسلام است، افزود: آن هایی که حرف از سازش با آمریکا می زنند و می گویند که اختلافات با آمریکا به گذشته بر می گردد بدانند امروز هنوز هم آمریکا به صدام وفادار است و همین امروز در حال جنگ با ماست.

وی با اشاره به اینکه آمریکا با صدام جنگ را بر علیه امت ما آغاز کرد و اکنون با دستان خود در حال اداره کردن آن است، گفت: به وجود آوردن، حمایت، فروش اسلحه، و سازمان دهی گروه های تکفیری همه از سوی آمریکا صورت می گیرد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج ابراز داشت: منافقین خبیث جنایتکار که به جنایات خود نیز اقرار کرده اند، حمایت گری جز آمریکا نداشتند که در خاک عراق ماندنی شدند و سازمان دهی می شوند و باید دانست که آن ها ادامه دهنده راه صدام هستند.

سردار نقدی افزود: اگر امروز داغدار بیش از دو هزار حاجی هستیم چه کسی جز آمریکا این بی کفایت ها آل سعود را بر امت اسلامی حاکم کرده است.

رئیس بسیج مستضعفین کشور اضافه کرد: آمریکا منافقین جنایتکار را نگه داشته است و علیه امنیت ملی ما کار می کند اما چون ملت ما واحد است و رهبری قوی دارد کاری از پیش نخواهند برد.

وی افزود: آن هایی که متشرع هستند حکم مقام معظم رهبری به عنوان حکم ولی فقیه جامعه اسلامی باید اجرا شود و آن هایی که قانون اساسی را قبول دارند وظیفه ی تنظیم سیاست های قانون اساسی بر عهده ی مقام معظم رهبری است.

سردار نقدی با بیان این که به برکت انقلاب، سیستم های امنیتی پخته وجود دارد، گفت: آمریکایی ها تاکنون نتوانسته اند کاری کنند اگر ما مانند کشور همسایه ضعف داشته باشیم به راحتی بر ما قالب می شوند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام با همان شدتی که صدام بر علیه ما در جنگ بود اکنون در جنگ هستند، افزود: آن هایی که دم از سازش با آمریکا می زنند خائن هستند زیرا به چنین دشمنی پیشنهاد سازش می دهند.

  جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با تاکید بر این که امروز باید با بصیرت به جهان نگاه کرد و عامل اقتدار ما "مرگ بر آمریکا"است، افزود: اگر این شعار را از ما بگیرند ما را خلع سلاح کرده اند.

سردار نقدی تاکید کرد: آن چیزی که ملت ایران را در بین ملت های آزادی خواه جهان محبوب کرده است و دستان بلندی برای دفاع دارد سر دادن شعار " مرگ بر آمریکا" است و چون ملت ایران این شعار را دارد حزب الله لبنان دفاع می کند.

وی اظهار کرد: آن جوان عراقی که حاضر به فداکاری در جنگ با داعش است به خاطر همین شعار مرگ بر آمریکای ملت ماست و خواستار چسباندن عکس مقام معظم رهبری بر روی سینه خود می شود.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با بیان این که اگر مقابل آمریکا عقب نشینی کنیم کار ما تمام است، گفت: باید خیلی هوشیار بود و با آمریکا به دید دشمن نگاه کرد.

سردار نقدی ادامه داد: باید نقادانه به صحنه نگاه کنیم تا اگر کسی خواست خطایی کند، نگذاریم حادث شود.

رئیس بسیج مستضعفین گفت: چنان آمریکا موذیانه عمل کرده است که گویی در یک معرکه بی طرف است و در جنگ بین ایران و عراق نیز جرقه اول جنگ را آمریکا زد و پس از شکست در کودتا، به صدام دلگرمی داد تا جرقه جنگ را آغاز کند.

سردار نقدی تصریح کرد: آمریکا با موذی گری خود را پشت سر رژیم غاصب پنهان می کند تا چهره اش خراب نشود و کارهای خود را مخفیانه انجام می دهد.

وی بیان کرد: سردار غیاثی، فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام 14 سال جانشین سپاه خراسان رضوی بوده و تجربه زیادی دارد و باید پاسداران جوان کوله بار خود را از تجربیان این گونه افراد پر کنند.

رئیس بسیج مستضعفین کشور یادآورشد: نیروهای مسلح در دفاع مقدس خیلی باهوش بودند و از ظرفیت بسیج به خوبی استفاده کردند.

سردار نقدی گفت: توانسته ایم در برنامه های ارزشمند فرهنگی، جهاد اقتصادی، جهاد علمی قدم های خوب و کمک کننده ای به دولت برای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و رهایی از فشارهای بیگانگان در عرصه ی اقتصادی برداریم زیرا بسیج مرد همه ی عرصه هاست.

وی افزود: امروز باید مردان در عرصه ی اقتصادی زرنگ باشند و از ظرفیت بسیج که به صورت داوطلبانه وارد صحنه می شود به خوبی استفاده کنند و این ظرفیت را مغتنم بشمارند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با اشاره به اینکه ما آماده ایم تا برای رهایی از زیر این مشکلات در خدمت همه ی مسئولان باشیم، خاطر نشان کرد: دیروز نظامی ها در عرصه ی جنگ فرماندهی می کردند و امروز هم باید بزرگان اقتصادی فرماندهی کنند تا دستمان پیش بیگانگان دراز نشود.

سردار نقدی تاکیدکرد: با استدلال های اقتصادی و صرف نظر از مسائل ارزشی می گویم روابط سازش کارانه با غرب، اقتصاد ما را هیچ گاه شکوفا نخواهد کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج گفت: خراسان جنوبی استانی با ویژگی های خاص است و از لحاظ اعتقادات و ارزشی بودن و پیرو ولایت بودن در رتبه اول کشور قراردارد.

سردار نقدی گفت: باید این استان الگو شود و آنچه می خواهیم در افق ١۴٠۴ به آن برسیم باید در طی پنج سال در این استان به آن برسیم و این استان الگو برای استان های دیگر باشد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان