رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) لنگرود به خبرنگار لنگرخبر گفت: مرحله دوم جشن عاطفه ها همزمان با سراسر کشور با مشارکت و همکاری آموزش و پرورش در مدارس شهرستان لنگرود برگزار شد.



 



وی با بیان اینکه این جشن به مدارس اختصاص یافته و خود دانش آموزان در این برنامه خیرخواهانه مشارکت فعال دارند، افزود: جشن عاطفه ها باعث تمرین درس همدلی و محبت میان دانش آموزان می شود.



 



مهدی پنجی ادامه داد: تمامی وجوهات جمع آوری شده و کمک های دانش آموزان توسط مدیران مدارس و با نظارت کمیته امداد در اختیار دانش آموزان نیازمند و محروم همان مدرسه قرار می گیرد.



 



رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) لنگرود از توزیع 17 هزار پاکت جشن عاطفه ها بین دانش آموزان مدارس شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: جشن عاطفه ها امسال طی دو مرحله برگزار شده که مرحله اول آن قبل از بازگشایی مدارس بوده و مرحله دوم آن نیز امروز( 8مهر) باحضور دستان پرمهر دانش آموزان نیکوکار به صورت نمادین در دبستان شهید محمدی پور لنگرود برگزارشد.



 



گفتنی است،جشن عاطفه ها هر ساله همزمان با بازگشایی مدارس، به منظور جمع آوری کمک ها و هدایای مردمی جهت یاری رساندن به دانش آموزان نیازمند و محروم توسط کمیته امداد در سراسر کشور اجرا می شود.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان