به گزارش لنگرخبر ، فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان امروز( ۸مهر) در حاشیه آئین اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استانی در مجتمع خاتم الانبیا(صلی الله علیه و آله ) رشت اظهار کرد: تئاتر زبان گویای جامعه است.





وی با بیان اینکه ۱۶اثر به دبیرخانه جشنواره بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان ارسال شد گفت: از این تعداد ۶اثر برگزیده شدند.





این مقام مسئول سطح تئاتر گیلان را رو به شکوفایی دانست و افزود: اگر تئاتر رو به جلو نباشد نشان از بی توجهی است که خوشبختانه تئاتر گیلان هر سال روند رو به جلو دارد.





فاضلی اذعان کرد: بیست وهشتمین جشنواره استانی تئاتر گیلان قرار بود روز شنبه چهارم مهر ماه در رشت برگزار شود که به دلیل وقوع حادثه دلخراش منا و اعلام سه روز عزای عمومی توسط رهبر معظم انقلاب، با تصمیم مدیران این جشنواره در روزهای دوشنبه و سه شنبه(۶ و ۷ مهر) در رشت اجرا شد.





فاضلی افزود: در بیست وهشتمین جشنواره استانی تئاتر گیلان، نمایش های «شمشیرهای ژنرال» نوشته قدرت الله فتحی و کارگردانی هومن میرمعنوی، «زمستان 66 کجا بودی» به نویسندگی محمد یعقوبی و کارگردانی محمد پورجعفری از رشت «قلعه بردگان» کاری از مهدی طاهرپور، «ادامه مطلب» به نویسندگی و کارگردانی مهدی شایان، «رویای رویا» کاری از عبدالله بهادری از لنگرود و «دیگه از این بدتر نمیشه» کاری از جواد لاله دوست از بندرانزلی از جمله آثار برگزیده جشنواره هستند.



همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان