به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه بخش کومله با بیان اینکه تشریح مدیریت و ساماندهی واقعه غدیر توسط پیامبراکرم(ص)، اقدامات پس از خطبه غدیر بود، گفت: ولایت امیرالمومنین سر و راز الهی است که بهره هرکسی از این چشمه لایتناهی به اندازه قدر و ظرفیت آن فرد است.

امام جمعه کومله با اشاره به فاجعه منا افزود : خوی جاهلی، عقب ماندگی از کرامت انسانی و خنثی سازی شور و حرارت بازماندگان شهدای منا از علل سرکشی و کارشکنی دولت عربستان است.

وی با انتقاد از برخی کشورهای اسلامی از موضع گیری های مهربانانه نسبت به سعودی ها، عدم دادخواهی آنها در برابر خون حجاج را ناشی از سر سپردگی و رشوه خواهی آنها از وهابیت دانست.

حجت الاسلام سلیمانی خوش و بش کردن ظریف با اوباما را محکوم و عذر خواهی دستگاه دیپلماسی را از مردم خواستار شد.



وی با تقدیراز زحمات ارزشمند نیروی انتظامی در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی تاکید کرد : همکاری بیشتر قوای سه گانه با این نیروی خدمتگذار و جدیت بیشتر این نیروها در مبارزه هنجارشکنان و مافیای مواد مخدر از مطالبات جدی مردم است.

امام جمعه کومله با حمایت از حملات روسیه به مواضع داعش گفت : البته روسیه عاشق چشم و ابروی سوریه و عراق نیست ولی همین اندازه که دغدغه فراگیر نشدن تروریست ها را دارد ارزشمند است.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان