به گزارش لنگرخبر ، به نقل از سلام دلفان،  بهرام بیرانوند، عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفتگو با سلام دلفان در حاشیه جشن عید غدیر پیرامون اتفاقات هفته گذشته در مجلس و تذکر به وزیر امور خارجه کشورمان بدنبال دست دادن ظریف به اوباما رئیس جمهور آمریکا و موضع گیری برخی افراد و رسانه ها واکنش نشان داد.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:  بعضی ها سختشان است که ما بگوییم آمریکا کشتار میکند و از بمب اتم استفاده کرده است و ۴۰۰ هزار تن اورانیوم غنی شده فلز سنگین دارد که از هر زره ای عبور میکند
بعضی ها سختشان است که ما بگوییم آمریکا ظرف چند سال گذشته سوریه و عراق را ویران کرده است و افغانستان را اشغال کرده و دولت پاناما را ساقط کرده و این اتفاقات تصادفی نیست.
بعضی ها می خواهند مردم ما فراموش کنند که آمریکا هواپیمای مسافربری ما را در خلیج فارس سرنگون کرد.
بعضی ها اسرار دارند مردم ما ما فراموش کنند که تحریم اقتصادی آمریکا به عنوان یک جنگ تمام عیار به مردم ما صدمه بزرگی زد.
بعضی ها می خواهند مردم ما فراموش کنند که داروهای ۸۰۰ هزار بیمارسرطانی،از بازارهای بین المللی هم به سختی تهیه می شود.
بعضی ها سخت شان است ما بگوییم آمریکا مانع فروش نفت ایران است و نمی گذارد در آمدهای نفتی ما به کشور باز گردد.
بعضی ها فراموش کرده اند که آمریکا کشوری است که بیش از ۱۰ میلیارد دلار از دارائی های کشور ما را بلوکه کرده و سلاح هایی را که پولش را هم داده ایم به ما تحویل نداده است.
بعضی ها نمی بینند، از زمانی که با آمریکا پشت میز مذاکره نشسته ایم تهدیدات آنها بر علیه ما بیشتر شده است.
بعضی ها می خواهند بدون حل این مشکلات، به صرف یک لبخند مشکلات ما را با آمریکا حل کنند، در حالی که آمریکا هیچ تغییر رویه ای نداشته است و شیطان بزرگ است.
آمریکا به عنوان یک کشور که محل استقرار سازمان ملل هم هست از سفارتخانه اش در کشور ما به عنوان سازمان جاسوسی استفاده کرد و همین آمریکا به کشور ما حمله نظامی کرد که به لطف خدا در طبس شکست خورد.
در ادامه بیرانوند در مورد فاجعه منا و قربانی شدن حجاج ایزانی در پی بی کفایتی حکومت آل سعود اظهار داشت:
حادثه منا نشان داد دولت بی کفایت عربستان یک قبیله است که فقط احتمالاً بتواند دروسط یکی از بیابان های عربستان قبیله خودش را اداره کند آن هم به صورت کاملاً بدوی وبیابانی ، در واقع سران حکومتی عربستان خیمه شب بازانی هستند که سرنخشان در دست آمریکاست و اگر آمریکا یک روز دست از حمایتش بردارد بی کفایتی آنها باعث سقوط حکومت عربستان می گردد و نیاز به برخورد دیگران هم نیست و حادثه منا بی لیاقتی و بی کفایتی عربستان را اداره امور حج نشان داد و ما مفتخریم و خدا را شاکریم که رهبری عالم و فرزانه داریم که صحنه عالم را هوشمندانه می بیند و حکم میکند .
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان