فرماندار شهرستان لنگرود در گفت و گو با خبرنگار لنگرخبر، در خصوص حادثه دیدگان فاجعه منا گفت : از شهرستان لنگرود 45 زائر از کاروان رودسر به حج مشرف شدند که به دلیل بی کفایتی آل سعود 11 نفر از حایان لنگرود قربانی شدند.
 سید رضا جواد پور افزود : براساس دستور رئیس جمهور ستاد ویژه جهت پیگیری حادثه دیدگان منا در استان ها و شهرستان های درگیر از جمله لنگرود ایجاد شد که تاکنون چندین جلسه برگزار شد و از ۱۱ خانواده حادثه دیده سرکشی شده است.
وی با بیان اینکه در دیدار خانواده ها مواردی چون محل تدفین، تشییع پیکرها، برگزاری مراسم ها و درخواست های خانوادها بررسی شد، اظهار کرد : در دو گروهی ورود پیکرهای جانباختگان 6 لنگرودی به نام های ابراهیم فخری، حیدر حسینی، کریم پورتقی مقدم، علی اصغر صالحی، احمد اسماعیلی چافی و حبیب ترابی به کشور و لنگرود منتقل شدند.
فرماندار لنگرود تصریح کرد : مراسم تشییع 6 قربانی لنگرود عصر فردا ساعت 14:30 از سپاه ناحیه به سمت مرکز شهر تشییع می شوند که از مرکز شهر توسط آمبولاس به مکان های مشخص شده ارسال می شوند.
جواد پور با بیان اینکه عصر پنج شنبه مراسم یادبود قربانیان منا در مسجد جامع ای نشهر ستان برگزار می شود، گفت : طی دیداری که با خانواده حادثه دیدگان انجام شد برخی وصیت داشتند تا در کنار قبور خانواده خود یا محل دیگری تدفین شوند که در این خصوص باید طبق وصیت نامه عمل کرد و بقیه نیز طیق تایید مقام معظم رهبری در مزارهای شهدا شهرستان تدفین می شوند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان