گلباغی استیضاح شد/ شریفی سرپرست شهرداری لنگرود شد

عصر امروز در جلسه اعضای شورای شهر لنگرود افشین گلباغی شهردار لنگرود استیضاح شد.

کد خبر : 36715
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مهر 1394 - 20:02

به گزارش لنگرخبر، عصر امروز در جلسه اعضای شورای شهر لنگرود افشین گلباغی شهردار لنگرود استیضاح شد.

افشین گلباغی که خود از اعضای شورای شهر دور چهارم بود ۶ مهر ۱۳۹۳ به عنوان شهردار کار خود را آغاز و طبق قانون از شورا استعفا داد.

جلسه طرح سوال از شهردار لنگرود هفته گذشته برگزار شد که به دلیل قانع نشدن ۶ نفر از اعضای شورای شهر لنگرود، نامه استیضاح شهردار امضا شد.

در جلسه امروز و بعد از استیضاح شهردار، تقی شریفی مسئول حراست شهرداری لنگرود برای دومین بار به عنوان سرپرست شهرداری لنگرود انتخاب شود

در عمر دوساله شورای شهر لنگرود، شهروندان تا کنون سه سرپرست و دو شهردار را تجربه کرده اند.

Untitled-1

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 25 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حسين دوشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲

برای اعضای شورای شهر متاسفم برای این بی ثباتی

اینایی که هرروز سنگ اندازی کردن به فکر جیب خودشون هستن

جواد چهارشنبه , ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

نه اینکه شهردار قبل با باند شورای اش بفکر جیب خودشان نبودن!!!!

شهروند دوشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹

سلام
آخه کدوم ۶نفر؟
اقایان حجانی و زحمتکش که هم معاون ادارات کل هستن و هم عضوشورای شهر؟
اخه مگه میشه؟!!مگه داریم
خلاصه اطلاعیه میدن شورای شهرو بعدشم خیلی شیک و مجلسی مینویسند که معاونین ادارات کل استان از عضویت در شورای شهراسلامی محروم نمی باشند؟!!!
درصورتیکه در اصلاحی ۲۷/۸/۱۳۸۶اومده که: مطابق بند۲ اصلاحی ۲۷/۸/۱۳۸۶ ماده ۲۸ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، سرپرست معاونت ادارات کل از عضویت در شورای اسلامی شهر محروم می باشند.
خب حالا ازبین این ۶رای که ۲تاش مبهمه؟؟!!
یعنی قانون اشتباهه؟؟!!

نیما دوشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵

سلام
خسته نباشید
یعنی یک عکس با کت و شلوار از آقای شریفی نداشتید که با لباس ورزشی عکش گذاشتید؟
دقت کنید ک سایتتون از شهرهای همجوار هم بازدید کننده داره
صورت خوشی نداره ک این عکس رو ببینن
لباس شهردار ، حتی سرپرستش هم مبین کلاس و فرهنگ اون شهر هستش.
ممنون

کاظمی دوشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۴

واقعا برای شهرمان لنگرود متاسفم .که افرادی برای رسیدن اهداف سیاسی اقای خاص شهر با نداشتن هیچ گونه نظر و عقیده ای از خود شهردار جوان و با سواد که مشتق از رای مردم بوده و در این مدت کوتاه با این درامد کم و رکود چنین رزومه ای از خود به جا گذاشته است را برکنار میکنند.

آرمین آزاد سه شنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۸:۱۳

چشم ها را باید شست ، جور دیگر باید دید

میثم دوشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷

تاسف برای اون شش نفر

مردم شهر قشنگ شمارو شناختن

بابک دوشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰

شورای محترم بهتربود اول جواب نامه فرمانداری میدادن.بعد اقدام به وظیفه شرعی میکردن؟!(قابل توجه به چهرهای کاملا متقی اقایان مهدی پور وحجامی)

shahrvand دوشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱

سلام،کدام کار شهردار جزء کارنامه ایشان بود؟،میدان برگ کاهو؟،عدم انجام برنامه های توسعه ای استانداری!،برای رفاه شهروندان چه کاری رو انجام دادند؟،مردم ایشان را برای شورا انتخاب کرده بودند!،نباید جای اعتماد شهروندان در تصمیم گیری رو ترک میکردند،قضاوت با شهروندان…

رحمان سه شنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰:۲۴

صدرات رئیس شورا به نفع باجناق تمام شد.

سلامی سه شنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۸:۰۰

با سلام.واقعا جای تاسف دارد شهرداری که در طول ۹ ماه فقط وفقط به جیب پیمانکار رفیقش بود وآبروی شهرداری رابرد وبا برخورد بد ونامناسب شهروندان را احمق فرض میکرد الان با اجیرکردن چند نفر که از ایشان بهره میبردند دارد خود را فرشته جلوه میکند.شهروندان عقل وشعور دارند آقای معلوم الحال که در گروه مجازی خود با به اصطلاح حمایت های خود دارد خود شیرینی میکند نمی داند دارد تیشه به ریشه گلباغی میزنند.آخه مردم نمیگویند ایکاش ۴تا آدم موجه و با ادب طرفدارگلباغی بودند. والله بالله عیب است ایشان باید در منصب دیگر خدمت کنند شما دارید بیچاره را با این حمایت های بی ریشه نابود میکنید.ایشان با علمی که دارند خود راه را پیدا میکنند

یاسر سه شنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۸:۵۹

یه سوال همیشه برام بی جواب مونده
اصولا حراست در شهرداری از چی حراست می کنه ؟!

sara سه شنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹

حراست از جیب خودش و بانوان

بماند که کارمندان شهرداری در مورد این آقا چی میگن

داماد رئیس شورا باشی میتونن درستت کنن سرپرست شهرداری

محسن سه شنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

آخه طرفداران شهردار هی میگن او باسواده و فرد علمی است چطور حتی یک کار علمی بر روی شهر لنگرود و سایر شهرها انجام نداده؟!!

محسن سه شنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰

منظورم مقاله علمی است….

حسینی سه شنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

کسی که دو دوره رئیس نظام مهندسی شهرستان بود و عضو نظام مهندسی استان فرد بی سوادیه؟

کسی که مدرک لیسانسش از دانشگاه گیلان و ارشدش رو از تهران گرفته فرد بی سوادیه؟

کسی که استاد دانشگاه بوده فرد بی سوادیه؟
عجب

حتما آقای کحالی که با دیپلم شهردار املش شدن و با ضمن خدمت مدارک تحصیلی رو گرفتن با سواد هستن

حسینی سه شنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

کسی که دو دوره رئیس نظام مهندسی شهرستان بود و عضو نظام مهندسی استان فرد بی سوادیه؟

کسی که مدرک لیسانسش از دانشگاه گیلان و ارشدش رو از تهران گرفته فرد بی سوادیه؟

کسی که استاد دانشگاه بوده فرد بی سوادیه؟
عجب

حتما آقای کحالی که با دیپلم شهردار املش شدن و با ضمن خدمت مدارک تحصیلی رو گرفتن با سواد هستن

حتما باید جناب نماینده برای شهر تصمیم بگیرن که عده ای سکوت کنن؟؟؟

یادتون رفته آقای انصاری برای چه از شهر رفتن؟
بخاطر گندی که صداش توسط فرماندار خفه شد

مگه آقای نماینده نگفتن آقای انصاری رو من آوردم و تضمین میدوم ایشون رو؟

چی شد پس؟

شهروند لنگرودی سه شنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳

واقعا هم همین طور است.
من فوق لیسانس عمران سازه دارم و چندین مقاله علمی در کنفرانس ها دارم و دو مقاله علمی پژوهشی نیز در دست چاپ دارم و چند سال دنبال کار در شهرداری لنگرود و رودسر و اطراف بودم آخرش یک کار عادی هم نتوانستم پیدا کنم چه برسد به اینکه بخواهم شهردار لنگرود بشوم!!

اخرش قید گیلان رو زدم و الان تهران در یک شرکت ساختمانی کار می کنم و رزومه علمی ام ۱۰ برابر گلباغی است و او حتی یک مقاله کنفرانسی هم ندارد چه برسد به مقاله علمی پژوهشی که صفر صفر است
با این وضع طرفداران شهردار به او هی می گویند باسواد با سواد باسواد … که هرکی ندونه فکر می کنه چه خبره ؟/
بس کنید این کارها رو
تو همین لنگرود افراد بسیار باسواد تر و سالم تر از گلباغی و امثال او هستند و اما بدلیل نداشتن پارتی و روابط باندبازی کارمند ساده شهرداری هم نمی توانند بشوند اما ……..

احمدی سه شنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸

با سلام شورای شهر لنگرود بدون توجه به سابق اخیر کحالی وتخلفات ان و علت برکناری کحالی وعدم تمکین وی در قبال شورای شهر لاهیجان از چاه در امده وبه چاه میفتند

دیوشلی سه شنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸

به یارو گفتن چی هستی گفت مجردم گفتن شاه مملکتی
زن گرفت گفتن چی هستی گفت متاهلم گفتن کدخدای مملکتی
از کم شدن شان و رتبه اش ناراحت شد زنش و طلاق داد گفتن چی هستی گفت دوباره مجردم زنمو طلاق دادم گفتن رســــــــــــــــــــــــــــــــــوای مملکتی
این داستان شده مثل شورای شهر ما معلوم نشد با چه معیاری آقا رو شهردارش کردن وقتی همه میگفتن از این بهتر هم
هست حالا هم …..!!؟؟ رسوای مملکتن این شورا با این همدلی و اتفاق نظرشون!!!!!
کاش بیان همدلی رو از شورای ما!!!!! یاد بگیرن
حیفه لنگرود

برزگر سه شنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱

حسینی جان ! تو که این همه سنگ شهردار را به سینه میزنی و میگویی او باسواد است و استاد دانشگاه استت و مدرکش رو از فلان جا گرفته بدان که ”
اگه واقعا استاد دانشگاه است برای یک استاد دانشگاه مهتر از مدرک تحصیلی الان تعداد کتاب ها و مقالات علمی است که استاد گلباغی از این بابت خیلی ضعیف هست و من حتی یک اثر علمی از ایشان ندیدم حتی یک !!!

گلباغی عمرا بتونه با این وضع علمی ضعیف در دکترا قبول بشه عمرا !!
اگر هم قبول بشه در دانشگاه آزاد یه جای دوری شاید بتونه قبول بشه…

اگه نمی دونی این چیزا رو الان بدون حسینی جان

برزگر سه شنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶

در ضمن من نه طرفدار گلباغی هستم نه طرفدار کحالی نه طرفدار هیچ کس دیگه
چون یکی از یکی بدتره و گند تره
حرفم اینه که الکی هی نگین باسواد باسواد ! چون شهرداری های ما و کلا سیستم مسخره بوروکراسی ما اصلا آدم باسواد رو واسه چی بخواد ؟؟!!

حمید سه شنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹

اگریه دهیار می آوردن بیشتر کار میکرد …

reza چهارشنبه , ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

چندماهی که مربوط به تابستان پارسال میشد (همان دورانی بود که انصاری بود و بعد اون اتفاقات و امدن شهردار جوان) توشهرداری لنگرود زیاد رفت امد داشتم .وضعیت اونجا واقعا خراب بود. به عنوان یه انسان و یه شهروند چیزهای میدیدم که واقعا عحیب بود. همان موقعه به خودم میگف مردم شهر براساس کدوم فاکتور اینها رو انتخاب کردن ! کسی اونجا دلش برای مردم نمیسوره بجز افراد کمی ! از ریشه اونجا ویرانست اگه قرار درست بشه باید افراد زیادی تغییر بدن و ادمهای بیارند که بجز کار بلد بودن حتما باید یه ویژگی خاص داشته باشند: سالم بودن. حرام و حلال بدونند و کار .نیت . حلالی داشته باشند …این مشکل اصلی اونجا بود(نمیدونم نظرم چاپ میشه یانه ..این چیزی که گفتم خود مردم هم بهتر از من میدونند فقط خیلی ها به زبان نمیارند .شاید بخاطر همشهری بودم)

وحید پنجشنبه , ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰

دقیقا
درسته
متاسفانه ما هم اگر بخواهیم کاری انجام بدیم اونو محول می کنیم به کارچاق کن های معروف که از بردن نامشون معزولم!!!

اونوقت میان میگن که فلانی چرا جلوی کار رو نگرفت!!!