به گزارش لنگرخبر، مسابقات جهانی بوکس در حالی قرار است از فردا 15 مهرماه به میزبانی قطر برگزار شود که قرار بود تیم ملی بوکس ایران با ترکیب سه ملی پوش در این رقابت ها حضور پیدا کند، اما با تصمیم مسئولان فدراسیون این تیم به مسابقات اعزام نشد.

مسئولان فدراسیون اعلام کردند که حسن شاهینی نماینده وزن 81 کیلوگرم به دلیل مصدومیت از ناحیه دست حضور در آوردگاه جهانی را از دست داد و سجادمحرابی و رضا مرادخانی نمایندگان وزن 75 و 91 کیلوگرم نیز برای کسب سهمیه المپیک باید در قطر مدال طلا و نقره کسب کند و با توجه به کم بودن شانس آنها برای رسیدن به مدال طلا و نقره اعزام این 2 بوکسورها نیز به مسابقات جهانی لغو شد.

با این وجود شنیدیم که لغو سفر، دلیل دیگری داشته و گویا حسن شاهینی نماینده وزن 81 کیلوگرم مصدومیتی نداشته و به دلیل مثبت اعلام شدن تست دوپینگش حضور در مسابقات جهانی قطر را از دست داده است.

یکی از مسئولان سابق فدراسیون پزشکی - ورزشی، در پاسخ به این سؤال که شنیده شده یکی از بوکسورهای اعزامی به مسابقات جهانی به دلیل دوپینگ این رقابت ها را از دست داده است گفت: بله متاسفانه طی روزهای اخیر تست دوپینگ یکی از بوکسورهای اعزامی به مسابقات جهانی مثبت اعلام شده است.

مسئولان فدارسیون بوکس نیز پس از تماس خبرنگار فارس با تایید مثبت اعلام شدن دوپینگ ملی پوش بوکس تاکید کردند که وی ناشیانه اقدام به مصرف دارو کرده ولی از داروی نیروزا استفاده نکرده است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان