به گزارش لنگرخبر، دکتر محمدعلی نجفی امروز در همایش «توجیهی آموزشی منطقه ای ستاد انتخابات استانداری ها، فرمانداران و بخشداران استان های گیلان، قزوین و زنجان» که در دهکده ساحلی انزلی برگزار شد، آموزش را پایه و اساس تحول دانست و اظهار کرد: آموزش اعضای ستاد انتخابات در راستای اجرای صحیح قانون از اهمیت اثرگذاری برخوردار است.



وی با اشاره به اینکه همگان ملزم به برگزاری انتخابات پرشور و با نشاط هستیم، گفت: مجریان انتخابات امانتدار واقعی مردم هستند و نتیجه انتخابات هر چه باشد باید راضی باشیم.



استاندار گیلان با اشاره به تلاش های صورت گرفته در بخش اشتغال، افزود: در ابتدای شروع به کار دولت تدبیر و امید، گیلان با نرخ 15.5 درصد بیکاری دومین استان بیکار کشور محسوب می شد که با تلاش های صورت گرفته نرخ بیکاری گیلان به 13.4 درصد کاهش یافت. در سه ماهه نخست سالجاری این رقم نزدیک به 10 درصد رسید که دو درصد از متوسط کشور نیز پایین تر است.



نجفی با بیان اینکه گیلان توسعه بسیار خوبی در بخش کشاوری داشته است، یادآور شد: علی رغم خشکسالی توفیقات خوبی در توسعه بخش کشاورزی در استان شاهد بودیم.



وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش صنعت، گفت:اتمام پروژه های نیمه کاره از مهم ترین رویکردهای دولت در بخش صنعت است که در این راستا ستاد تسهیل حل مشکلات صنعتی و رفع موانع تولید در کشور ایجاد شد.



استاندار گیلان با اشاره به توسعه سدهای استان، اضافه کرد: تقویت سدهای پایین دستی و لاستیکی و بهره گیری از بارش بیش از هزار میلی متری در گیلان از جمله اولویت های استان به شمار می رود که در دستور کار قرار دارد.



نجفی از تصویب مناطق ویژه اقتصادی آستارا و لاهیجان در این دولت خبر داد، افزود: اتخاذ منطقه ویژه لنگرود در دستور کار قرار دارد و به امید خدا نهایی خواهد شد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان