معاون سیاسی فرمانداری لنگرود در گفت و گو با خبرنگار لنگرخبر با تقدیر و تشکر از خانواده های قربانیان حادثه منا به جهت همکاری با مسئولین شهرستان، گفت : از شهرستان لنگرود ۴۵ زائر از کاروان رودسر به حج مشرف شدند که به دلیل بی کفایتی آل سعود ۱۱ نفر از حایان لنگرود قربانی شدند.
 محمدرضا محمدی افزود : براساس دستور رئیس جمهور ستاد ویژه جهت پیگیری حادثه دیدگان منا در استان ها و شهرستان های درگیر از جمله لنگرود ایجاد شد که تاکنون چندین جلسه برگزار شد و از ۱۱ خانواده حادثه دیده سرکشی شده است که در دیدار خانواده ها مواردی چون محل تدفین، تشییع پیکرها، برگزاری مراسم ها و درخواست های خانوادها بررسی شد.
وی با بیان اینکه دوشنبه گذشته 5 حاجی جانباخته با حضوربا شکوه مردم شهرستان لنگرود تشییع و به خاک سپرده شدند گفت : فردا جمعه پیکر علی ثامنی یکی دیگر از قربانیان منا بعد از نماز جمعه از مسجد جامع تشییع می شود.
معاون سیاسی فرماندار تصریح کرد : از 11 قربانی منا، پیکر 6 نفر به کشور و لنگرود منتقل شد که 5 نفر دوشنبه تشییع شدند و علی ثامنی نیز فردا تشییع می شود ولی در خصوص 5 نفر دیگر سازمان حج تاکنون هیچ آماری به ما ارائه نکرده است ولی پیش بینی می شود در طی چند روز آینده تکلیف سایر جانباختگان به استان ها و شهرستان ها اعلام شود.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان