به گزارش لنگرخبر، در این مسابقه که عصر جمعه برگزار شد ، تیم فوتبال سبحان داروی رشت موفق شد با نتیجه یک بر صفر برابر تیم فوتبال دخایات رشت به برتری دست یابد .

در جریان این دیدار که از هفته سوم این رقابت ها در رشت برگزار شد ، تیم فوتبال سبحان داروی رشت بهتر از موقعیت های خود استفاده کرد و با پیروزی در این دیدار، به صدر جدول این مسابقات صعود کرد .

همچنین در دیگر دیدارهای برگزار شده از هفته سوم این رقابت ها ، بازی تیم های فوتبال مرغ مادر صومعه سرا و مهتاب بافت شفت با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت و تیم فوتبال شاهین بندرانزلی با نتیجه دو بر یک شهرداری ماسال را مغلوب کرد .

در دیگر دیدارهای برگزار شده نیز ، تیم فوتبال شهرداری چاف و چمخاله لنگرود با نتیجه دو بر یک برابر تیم کادوس ماسال به برتری رسید و دیدار تیم های فوتبال شهرداری چوبر تالش و پاس گیلان با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید .

در جدوبل رده بندی این رقابت ها ، تیم فوتبال سبحان داروی رشت با کسب 9 امتیاز از سه مسابقه، در صدر جدول قرار دارد ، تیم های فوتبال مرغ مادر صومه سرا و مهتاب بافت شفت نیز با کسب هفت امتیاز از سه مسابقه به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار دارند .

در رقابت های فوتبال لیگ برتر قهرمانی بزرگسالان استان گیلان جام گیل ، 14 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان