به گزارش لنگرخبر به نقل از آستان خبر، باراندگی شامگاه پجشنبه در آستانه اشرفیه و آب گرفتگی متعاقب آن مشکلات فراوانی را برای شهروندان این شهرستان به وجود آورد که همین امر موجب حضور میدانی شهردار و مسئولین آستانه اشرفیه در نقاط آب گرفته شهر برای رفع مشکل شد.



غفلت مسئولان شهری در عدم بازگشایی درب خروجی های کانال های جمع آوری آب های سطحی باوجود پیش بینی باران شدید توسط هواشناسی ازیک طرف و حضور معاون فرماندار آستانه اشرفیه از طرف دیگر می تواند موجب ناراحتی به حق مردم شهرستان شود.



photo_2015-10-10_13-35-49 photo_2015-10-10_13-35-09 photo_2015-10-10_13-35-44



حضور معاون فرماندار آستانه اشرفیه در شهرستان لنگرود و در کنار یکی از اعضای شورای شهر لنگرود درست زمانی که آستانه اشرفیه با مشکل آب گرفتگی دست وپنجه نرم می کرد آن هم با توجه به اینکه هنوز وی در آستانه اشرفیه به عنوان معاون فرماندار مشغول به خدمت است چه مفهومی می تواند داشته باشد.



با توجه به خالی بودن درازمدت صندلی معاونت فرمانداری آستانه اشرفیه پیش از حضور رضا کحالی به سمت معاونت فرمانداری این شهرستان و احتمال حضور وی در شهر لنگرود به عنوان شهردار، بهتر نبود که مسئولین محترم با دقت بیشتری در انتخاب گزینه مدنظرشان برای تصدی معاونت فرمانداری به اجماع مشترکی می رسیدند تا طبق معمول مردم شهرستان در کشمکش های مسئولین این شهر قربانی تصمیمات آن ها نشوند.



شاید حضور معاون فرمانداری آستانه اشرفیه دردی از آب گرفتگی آن شب بارانی در این شهر دوا نمی کرد ولی بنا بر اولویت هم که باشد وی باید در شهری حضورداشته باشد که از خدمت برای مردم آن شهر ارتزاق می کند نه شهری که در آینده مرتزق می شود.



امیدواریم که در آینده پس خالی شدن مجدد پست معاونت فرمانداری آستانه اشرفیه مسئولین شهر به اجماع زماندرای برسند زمان پر بودن صندلی معاونت به زمان خالی بودن آن بچربد.



گفتنی است جلسه مدیرت بحران در آستانه اشرفیه در تاریخ ۱۴ مهر در حالی در آستانه اشرفیه و به ریاست معاون فرماندار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد که این ستاد آمادگی خود را برای مقابله با بحران های احتمالی اعلام کرده بود.



به گزارش آستان خبر علی رغم اعلام رضا کحالی به عنوان شهردار لنگرود توسط شورای اسلامی این شهر وی اعلام کرده بود که هنوز ابلاغی دریافت نکرده است.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان