مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود در گفت و گو با خبرنگار لنگرخبر با بیان اینکه طولانی ترین اردو جهادی کشور با حضور سردار سرتیپ پاسدار محمد علی حق بین به پایان رسید، گفت : کاروان اردوی جهادی دانشگاه ازاد لنگرود در فصل تابستان اقدام به ساخت بنا های عمرانی و انجام کارهای فرهنگی در روستای سرلیل بلوردکان کردند.



رضا حق بین  افزود : تهیه راویز و نصب آن، زدن گچ مسجد، تهیه و نصب سنگ مسجد، سیمان سیاه و سفید دیواره های مسجد ، حفاری پشت مسجد برای دفع آب را از کارهای انجام داده شده در پروژه اصلی گروه جهادی بسیج یعنی مسجد عنوان کرد.



وی با بیان اینکه تعمیر و زدن سنگ غسالخانه از دیگر پروژه های بزرگ عمرانی بسیج در سر لیل بود اظهار کرد : پروژه آب رسانی و بهسازی منبع شامل زدن حوضچه دو در یک در شش کیلومتری روستا و سر چشمه چشمه در مسیری سعب العبور و برطرف کردن شکستگی منبع 20000 هزار لیتری و سنگ فرش آن را از پروژه های دیگر انجام گرفته در روستای سرلیل بلوردکان می باشد.



حق بین تصریح کرد : نصب تابلو ورودی روستا، برگزاری جشن ها در شب، برگزاری هیات، کلاس های مختلف (درسی، هنری،علمی و ورزشی)، مسابقات ورزشی والیبال و پینگ پنگ، ویزیت رایگان اهالی سر لیل با همکاری سپاه ناحیه لنگرود، کلاس های هلال احمر از جمله برنامه هیا فرهنگی کاروان جهادی دانشگاه آزاد لنگرود در این روستا بود.



مراسم اختتامیه هفته گذشته در مسجد روستای سرلیل و با حضور سردار محمدعلی حق بین، سرهنگ سیدحبیب حسینی فرمانده سپاه لنگرود، دکتر کیوان صائب رئیس داشنگاه ازاد لنگرود، دهیار و اهالی روستا برگزار شد.



 

1 (1) 1 (2) 1 (3) 1 (4) 1 (5) 1 (6) 1 (7) 1 (8) 1 (9) 1 (10) 1 (11) 1 (12) 1 (13) 1 (14) 1 (15) 1 (16)


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان