به گزارش لنگرخبر به نقل از «لاهیجان»از امیرآباد، دومین دوره مسابقات والیبال کاپ آزاد در روستای امیرآباد شهرستان لاهیجان با معرفی تیم های برتر به کار خود خاتمه داد.



در مسابقه نهایی این دوره از رقابت ها تیم شهید نیکنام کومله توانست جایگاه سوخت ولیعصر را در سه ست پیاپی شکست دهد و به مقام قهرمانی این رقابت ها دست یابد.



در مسابقه رده بندی این دوره از رقابت ها نیز تیم اسپرت برند با نتیجه سه بر دو از سد حریف خود گذشته و به مقام سومی دست یافت.



در پایان این رقابت ها حامد کوچکی از تیم جایگاه سوخت بعنوان پدیده مسابقات، مرتضی قسطی از تیم شیرینی تبریز به عنوان با اخلاق ترین بازیکن، بهادر عابدینی از تیم شهید نیکنام کومله به عنوان بهترین بازیکن و شاهرخ حقیقت از تیم جایگاه سوخت به عنوان پهلوان ترین بازیکن اهدا شد.



عزیزی یکی از دست اندرکاران این دوره از مسابقات با دلخوری و ناراحتی از مسئولین شهرستان لاهیجان و بخش رودبنه با بیان اینکه در سال ۹۴ دو کاپ والیبال در روستای امیرآباد شهرستان لاهیجان برگزار شده که یکی مربوط به ایام نوروز و دیگری هم در مهرماه با عنوان کاپ آزاد به پایان رسیده گفت: متاسفانه هیچ یک از مسئولین لاهیجان، ورزشکاران و روستائیان امیرآباد و روستاهای اطراف را قابل ندانستند که حداقل در روز پایانی با حضور خود موجبات دلگرمی اهالی این روستا را فراهم سازند.



وی که از این قضیه بسیار ناراحت بود با اشاره به حضور مسئولین شهرستان لنگرود در مسابقه فینال و اهدای جوایز با بیان اینکه مسئولین لنگرودی در هر دو دوره این مسابقات حضور فعال و چشمگیری داشتند افزود: تمامی تجهیزات مورد نیاز برگزاری مسابقات مثل صندلی، میز شماره انداز، سکوی داوری، شماره انداز و تعدادی پروژکتور از شهرداری لنگرود تهیه شده و از شهرستان لاهیجان هیچ کمک مالی و تجهیزاتی نشد.



عزیزی با انتقاد از اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان با بیان اینکه حتی برای داوری بازی ها هیئت والیبال لاهیجان هیچگونه کمکی به ما نرساند افزود: تمام داوران از هیئت والیبال شهرستان لنگرود قبول زحمت کردند،که جا دارد بعنوان یکی از مسئولین برگزاری این مسابقات ورزشی، از مسئولین لاهیجان گلایه کنیم.



عزیزی با بیان اینکه هیئت اجرایی بمدت نوزده شب تمام، سختی های برگزاری مسابقات را به دوش کشید تا حداقل در روز پایانی با حضور مسئولین لاهیجان تمامی این خستگی ها برطرف شود افزود: از بخشدار،فرماندار و همچنین معاون نماینده شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی که بی ریا و فقط جهت دلگرمی و تشویق هیئت اجرایی به محل بازی ها آمدند تقدیر و تشکر کنم.



والیبال-امیرآباد (۷) والیبال-امیرآباد (۸) والیبال-امیرآباد (۹) والیبال-امیرآباد (۱۰) والیبال-امیرآباد (۱۱) والیبال-امیرآباد (۱) والیبال-امیرآباد (۲)والیبال-امیرآباد (۱۴) والیبال-امیرآباد (۳) والیبال-امیرآباد (۱۲)والیبال-امیرآباد (۴) والیبال-امیرآباد (۵) والیبال-امیرآباد (۶) والیبال-امیرآباد (۱۳)

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان