بارش شدید باران و آب گرفتگی معابر در لنگرود به روایت تصویر

از روز گذشته شاهد بارش شدید باران در ناحیه شمالی کشور و شهرستان لنگرود هستیم که موجب آبرگفتگی معابر شهری شهرستان لنگرود شده است.

کد خبر : 37891
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 - 16:39

به گزارش لنگرخبر، از روز گذشته شاهد بارش شدید باران در ناحیه شمالی کشور و شهرستان لنگرود هستیم که موجب آبرگفتگی معابر شهری شهرستان لنگرود شده است.

در طی ۱۵ روز اخیر این دومین باری است که به دلیل بارش باران شاهد ابگرفتگی زیاد معابر شهری هستیم.

1 (1) 1 (2) 1 (3) 1 (4) 1 (5) 1 (6) 1 (7) 1 (8) 1 (9) 1 (10) 1 (11) 1 (12) 1 (13) 1 (14) 1 (15) 1 (16) 1 (17) 1 (18) 1 (19) 1 (20) 1 (21) 1 (22) 1 (23) 1 (24) 1 (25) 1 (26) 1 (27) 1 (28) 1 (29)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

غریبه شنبه , ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱

جای بسی تاسف شهری که دارای رودخانه در وسط آن است دچار چنین آبگرفتگی شده ..در جاده چمخاله پول بیت المال رو برداشتند که داریم فاضلاب شهری رو درست میکنیم خوردند و رفتند و از اول سال تاحالا در قبض آب مردم دارند هزینه کم آوردن خودشون رو جبران می کنند.این لنگرود با این مسئولین خفته از فرماندار تا شهردار و شورا و نماینده مردم تااون ریزه میزه ها آبادشدنی نیست …

ت شنبه , ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷

آقایان خسته شدیم از این آبگرفتگی جاده چمخاله لطفا کاری کنید! شهرداری محترم در جریان هستند که آقایون راندده تاکسی تعطیل کردند همین آقایونی که در روزهای آفتابی مردم ساکن جاده چمخاله به بازارشون رونق می رسانند اما روزهای بارانی مردم را تنها میزارند؟! هیچ خدمتی از طرف شهرداری به مردم موقع آبگرفتگی جاده چمخاله رسانده نمی شود! شهردار هم که نداریم کسی پاسخگو نیست!

وحید شنبه , ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸

خدا بخیر کنه

بارون بیشتر شد

الان ساعت ۵ بعدظهر

حمید شنبه , ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵

باسلام خدمت مراجعه کنندگان سایت این انتقادها وپیشنهادهای که توسایت ثبت میکنیم فقط فقط خودمان میخوانیم هیچ مسولی نیست که بخواند ماروبه جان هم می اندازند

امیر شنبه , ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶

اینجاست که باید گفت : باید اعضای شورا و شهردار فقط و فقط متخصص بوده و سوابق آنها مرتبط باشد.
مردم فهیم لنگرود این روزها را به خاطر بسپارید و در انتخابات بعد شوراها دقت لازم را در انتخاب اصلح بنمایید
(( دوره شعار به سر آمده))

یاسر یکشنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۸:۵۳

مدیریت و واسه این روزا تعریف کردن اینکه بشینیم پشت میز آنچنانی و صندلی چرمی چرخدار هی فرت و فرت جلسه بزاریم و صورتجلسه امضا کنیم دردی رو دوا نمی کنه

نعمت یکشنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۹:۴۷

این همه ابراز نارضایتی کردیم ، کدام مسوول پیگیری کرده ؟ گزارش بدون پیگیری و نتیجه چه فایده ای دارد ؟ سایت خبری فقط برای تحریک مردم برای مراجعه مردم این خبر را پوشش دادید؟ دوباره بارون ، دوباره خبر تصویری ولی کی به مشکلات مردم فکر می کنه ؟

حسین یکشنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵

حالا که همه چی آروم شده مینویسم!!!
یعنی این بارونی که دیروز اومد هر جای دیگه میومد اینجوری نمیشد؟
مگه دیروز لاهیجان آبگرفتگی نداشت؟
مگه رودسر و املش رو آب نبررد؟

این باران معمولی نبود که بگیم ضعف مدیریت شهری

ضعف وجود داره ولی نه اینکه همه روبه گردن یکی دونفر بندازیم!!!

رامسر که ساختار شهریش از تمام شهرهای گیلان بهتره چرا آب گرفت؟
اونجا هم ضعف مدیریت شهری داشتن؟؟؟

... یکشنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳

آقای مشتی حسین لنگرود مگه رودخانه ندارد؟ مگر اینجا سیستان بلوچستان است که آب در رو نداشته باشد؟ شما از کی دفاع می کنی؟ حتما از اهالی شهرداری هستی! زشت است شهری که در وسط آن رودخانه هست مدیریت شهری بلد نباشند آب را به رودخانه هدایت کنند!! شهرداری لااقل اینطور مواقع می تواند چهارتا خودروی آب سوار برای خدمات در اختیار این ملت مخصوصا جاده چمخاله ای ها قرار دهد! بازهم دفاع کن!