به گزارش لنگرخبر، در دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال بزرگسالان باشگاه های استان گیلان (جام گیل) ، تیم های شهرداری کلاچای مقابل شهرداری چاف چمخاله لنگرود و کادوس ماسال برابر سبحان داروی رشت پیروز شدند.



در رقابت تیم فوتبال کادوس ماسال مقابل سبحان داروی رشت که عصر سه شنبه برگزار شد، تیم کادوس با نتیجه دو بر صفر حریف صدرنشین خود را شکست داد.

این مسابقه از بازی های معوقه هفته چهارم این رقابت ها برگزار شد. تیم فوتبال سبحان داروی رشت که قبل از این مسابقه با کسب سه پیروزی متوالی در صدر جدول قرار داشت ، در صورت کسب پیروزی در این دیدار همچنان بدون دغدغه به صدرنشینی خود ادامه می داد و از طرف دیگر می توانست فاصله اش را با سایر رقبا زیادتر کند اما با شکست در دیدار برابر کادوس ماسال، باید منتظر بماند تا سایر بازی های معوقه هفته چهارم لیگ برتر بزرگسالان گیلان برگزار شود.

شهرداری کلاچای نیز پس از دو هفته ناکامی در کسب نتیجه، طعم برد را چشید و مقابل تیم شهرداری چاف چمخاله لنگرود به پیروزی دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دیدار که عصر سه شنبه و در یک هوای صاف و آفتابی و با حضور جمعی از علاقمندان به این رشته ورزشی در زمین شهرداری کلاچای برگزار شد، تیم میزبان مقابل حریف خود به پیروزی دو بر صفر دست یافت و سه امتیاز حساس خانگی را از آن خود کرد.

بازی در همان دقایق نخست نیمه اول با برتری تیم میزبان همراه بود و در دقیقه پنج، تیم شهرداری کلاچای به گل رسید، این گل را آرمان آبسالان با شلیک زیبا و تماشایی به ثمر رساند و دروازه بان تیم میهمان بدون اینکه واکنشی روی این ضربه داشته باشد، توپ به تور دروازه چسبید و میزبان یک بر صفر از حریف پیش افتاد.

در ادامه باز هم این تیم میزبان بود که کاملا بر بازی و میدان مسلط بود و در دقیقه 23 بازی به گل دوم دست یافت، این گل در نتیجه یک کار تیمی هماهنگ و منسجم و با اشتباه مدافع حریف به گل تبدیل شد تا میزبان نیمه نخست را با برتری دو بر صفر بازی را به پایان برساند.

اما با شروع نیمه دوم این تیم میهمان بود که در بیشترین دقایق بر بازی و میدان مسلط بود، بهترین بخت گلزنی تیم شهرداری چاف چمخاله لنگرود در همان دقایق آغازین نیمه دوم به دست آمد که بازیکن خط حمله این تیم در محوطه جریمه تیم میزبان با بی دقتی توپ را به هدر داد و توپ را به بالای دروازه فرستاد.

موقعیت های تیم میهمان در نیمه دوم روی دروازه میزبان بی شمار بود اما دفاع چند لایه و متمرکز شهرداری کلاچای مانع از موقعیت گلزنی برای تیم حریف شد، هرچند میزبان نیز در معدود حملات خطرناک نشان می داد تا اینکه این بازی سرانجام با همان دو گلی که در نیمه نخست وارد دروازه شهرداری چاف چمخاله لنگرود شد، به پایان رسید و شهرداری کلاچای بعد از یک تساوی و یک باخت در هفته سوم ، طعم برد را چشید.

شهرداری چاف چمخاله لنگرود نیز که از دو بازی قبل یک برد و یک مساوی در کارنامه داشت، در امتیاز 4 باقی ماند.

سرمربی تیم شهرداری چاف چمخاله لنگرود پس از پایان بازی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ما در نیمه نخست خوب نبودیم و غیبت چند بازیکن ما نیز دلیل آشکاری برای ضعف در نیمه اول بود و در نتیجه دو گل از حریف دریافت کردیم.

محسن مرادی افزود: با آغاز نیمه دوم با دو تعویضی که در خط میانی انجام دادیم، کل بازی در اختیار ما بود و موقعیت های زیادی روی دروازه میزبان ایجاد کردیم که یکی پس از دیگری از دست رفت.

سرمربی تیم شهرداری کلاچای نیز پس از پایان بازی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: تیم ما در نیمه اول بر بازی و میدان حاکم بود و موفق شدیم دو گل هم بزنیم و در این نیمه کاملا بر حریف سرتر بودیم.

اکبر آبسالان افزود: تیم ما در نیمه دوم از لحاظ بدنی، کمی تحلیل رفت و همین باعث شد تیم میهمان عملکرد بهتری نسبت به ما داشته باشد اما بازیکنان ما، بازی را خوب اداره و مدیریت کردند و موفق شدیم نتیجه را حفظ کنیم.

در پانزدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان (جام گیل) 14 تیم حضور دارند که به صورت رفت و برگشت با یکدیگر مسابقه می دهند.

در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم فوتبال سبحان داروی رشت با انجام چهار مسابقه و کسب 9 امتیاز همچنان صدرنشین است، تیم فوتبال مرغ مادر صومعه سرا با انجام سه مسابقه و کسب هفت امتیاز در مکان دوم قرار دارد و تیم پاس گیلان نیز با کسب هفت امتیاز از چهار مسابقه سوم است.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان