به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام عظیم ابراهیمی عصر امروز در یادواره 13 شهید منطقه کلیدبر لنگرود با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم دستورات را به پیامبران در قالب دو بخش بیان کرده است، گفت : توصیه پیامبران به مردم به خدا پرستی و دوری و میابرزه با طاغوت دو اصلی است که خداوند به آن سفارش و تاکید دارد.



استاد حوزه و دانشگاه افزود : اگر به قران مراجعه کنیم دستورات خداوند در خصوص وظایف مومنان به صراحت بیان شده است و مومن برای رسیدن به بارگاه الهی لازم است طبق دستورات عمل کند.



وی با بیان اینکه عبادت انسان بدون مبارزه با طاغوت امکان پذیر نیست، اظهار کرد : امام حسین(ع) در کربلا درس عبادت داد و با وجود یقین داشتن به شهادت خود و یارانش تا آخرین نفس با طاغوت زمانه خود مبارزه کرد.



حجت الاسلام ابراهیمی اضافه کرد : مذاکره با امریکا در زمان دفاع مقدس هم میتوانست انجام بگیرد ولی امام خمینی کبیر با فریاد هیهات من الذله بانگ جهاد بر علیه طاغوت زمانه را بلند کرد تا جهانیان بهتر طاغوت را بشناسند.



ابراهیمی گفت : شمر در روز عاشورا امان نامه ای را برای حضرت عباس ارسال کرد و با این کار قصد داشت در بین سپاه امام نفوذ و شکاف ایجاد کند و امروز نیز دشمن در فکر این است که در بین مسئولین ارشد کشوری شکاف ایجاد کند.



وی افزود : در امریکا دو حزب دموکرات و جمهوری خواه بر راس کار هستند که یک حزب به دنبال جنگ و حزب دیگر به دنبال صلح هستند و فکر میکنند که کشور ایران نیز تفکری مانند تفکر احزاب آنان را دارد که باید گفت تمام مردم کشور حسینی و کربلائی هستند و حزب مردم ایران حزب الله است.



حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به اینکه تمام امریکا کمر به شکست ایران داده است تصریح کرد : در کربلا یاران امام حسین خود و خانواده خود را وقف امام کردند و در برابر طاغوت ایستادند و در دفاع مقدس نیز رزمندگان اسلام خود را وقف مام خمینی کبیر کردند چرا که به تفکر امام خمینی عقیده قلبی داشتند که آن مسیر حق است.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان