خبر: 38635 / تاریخ انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت : ۰۸:۰۳:۴۵

لنگرود می تواند پایتخت بین المللی گردشگری دریایی کشور باشد/مقابله با پدیده زمین خواری در لنگرود می تواند راهکاری مناسب در راه توسعه باشد

حمید رمضانپور مدرس دانشگاه گفت:با ایجاد بندر چند منظوره چمخاله و اتصال به کشورهای حاشیه دریای خزر لنگرود می تواند به پایتخت بین المللی گردشگری دریایی کشور تبدیل شود.

به گزارش لنگرخبر؛ به نقل از رصدرودسر حمید رمضانپور دریاسری وکیل پایه یک دادگستری و مدرس دانشگاه در نشست با خبرنگاران ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) اظهار کرد:عروج ملکوتی حجاج بیت الله الحرام در حادثه منا رفتار خصمانه آل سعود را روشن ساخت.

وی افزود: این فاجعه بزرگ باید در سطح ملی و بین المللی پیگیری گردد و با محکوم کردن رژیم آل سعود آن را وادار به عذرخواهی از ملت ایران نمود.

این مدرس دانشگاه در ادامه سخنان خود به توسعه پایدار گیلان از جمله لنگرود اشاره کرد و بیان داشت : امنیت غذایی،بهداشتی و شغلی اساس توسعه پایدار است.

وی توجه به سطح تولید و درآمد در بخش صنعت و کشاورزی،منابع انسانی در تولید و مصرف،توزیع عادلانه درآمد، بیکاری و کم کاری و سهم سرانه بهداشت سلامت افراد را در توسعه پایدار مهم خواند.

رمضانپور دریاسری فقدان سند راهبردی را از مهم ترین اشکالات موجود در راه توسعه شهرستان لنگرود اعلام کرد و افزود: تشکیل تعاونی های فراگیر توسعه و عمران،توسعه نوغانداری، ایجاد صنایع بسته بندی و تبدیلی،مقابله با پدیده زمین خواری در شهرستان می تواند راهکاری مناسب در راه توسعه باشد.

وی با اشاره به ایجاد بندر چند منظوره چمخاله از حیث تجاری و گردشگری یادآور شد:با اتصال این بندر به کشورهای حاشیه دریای خزر نه تنها به بازارهای جهانی راه می یابیم بلکه می توان لنگرود را به پایتخت بین المللی گردشگری دریایی کشور تبدیل کرد.

کلیدواژه


نظرات | ۹ نظر
مرضیه
آبان ۳, ۱۳۹۴ در ۰۸:۱۴

این هم کاندید شده؟

    حسینی
    آبان ۳, ۱۳۹۴ در ۱۱:۴۹

    خیلی مشخصه>؟

حسینی
آبان ۳, ۱۳۹۴ در ۱۱:۵۰

با این اعتبارات استان گیلان همچین چیزهایی قابل انجام نیست

شعارهای الکی ندین!!!

اسکله چمخاله ۱۰ ساله دست نخورده مونده!!!

جعفر
آبان ۳, ۱۳۹۴ در ۲۰:۴۶

اگه مثل کاندیدهای قبل بودجه ها خرج جیب همایونی نشه همه جور پیشرفت ممکن خواهد بود … لنگرود واقعا راه زیادی برا پیشرفت داره .. باید از منابع موجود شهر استفاده بشه … ان شا الله که نماینده جدید مثل بقیه نیست و باعث پیشرفت شهر و مردمش بشه .

لنگرودي اصل
آبان ۳, ۱۳۹۴ در ۲۲:۴۷

رییس محرم سایت
ضمن سلام و آرزوی توفیقات روزافزون و تشکر بپاس زحماتتان
برای بار چندم است که از این مرد دریاسری گزارش میگیرید
آیا صحیح است؟؟؟؟؟
آیا حق تبلیغ نباید برای همه یکسان باشد؟؟؟؟!!!!!!!!!!۱
لطف کنید از سایر کاندیداها هم دعوت کنید
عدالت
عدالت
عدالت
وااااااااااااااااااااااااااااییی از بی عدالتیییییی
وااااااااااااااااااااااییی
حاضرم در این عرصه کمکتان کنم
تا باتعدادی از کاندیدا ها ارتباط بگیری
یا همه یا هیچ کس
عدل و عدالت را از یاد نبرررر

زهرا
آبان ۵, ۱۳۹۴ در ۱۶:۴۶

سلام دوستان
صحبتهای این مرد دریاسری بسیار شنیدنی واجرایی به نظرمیرسد
از مدیر محترم سایت تقاضای داریم راهکار های ایشان را هم بشنویم
باتشکر

علی-شلمان
آبان ۵, ۱۳۹۴ در ۱۶:۵۴

سلام به همگی
دکترحاج حمید رمضان پور دریاسری با کارنامه قوی که دارد حتما” توانایی انجام توسعه پایدار در شهر لنگرود رادارد.
ایشان باعث افتخار شهر هستند.بیایم بیشتر با برنامه های ایشان آشنا شویم

یوسف
آبان ۵, ۱۳۹۴ در ۱۷:۰۴

مصاحبه رضان پور دریاسری درمقایسه با صحیتهای بعضی هاکه فقط درلنگرخبر عکس انداختن وحرفی برای گفتن نداشتن ویا حرف زدندولی در مورد سوزاندن کاه وکلش تحلیل فرمودند !! بسیار عالی وجالب بود
امیدواریم از همه اشخاص که مدعی هستند بیشتر بشنویم

نازنین
آبان ۶, ۱۳۹۴ در ۱۵:۲۵

بسیار عالی. امیدواریم در عمل هم بتونه حرفهای خودش را اجرا کنه این مرد دریاسری که این روزها زیاد از اودر جراید می شنویم.

قيمت خودرو سكه و طلا ليگ برتر شهرداري كومله - 19 مهر ماه تا يك سال شهرداري كومله 2 نشر خبر مكان تبليغات شما
تمامی حقوق این سایت محفوظ و متعلق به “ لنگر خبر” می باشد.
siteview.ir