به گزارش لنگرخبر؛ به نقل از رصدرودسر حمید رمضانپور دریاسری وکیل پایه یک دادگستری و مدرس دانشگاه در نشست با خبرنگاران ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) اظهار کرد:عروج ملکوتی حجاج بیت الله الحرام در حادثه منا رفتار خصمانه آل سعود را روشن ساخت.



وی افزود: این فاجعه بزرگ باید در سطح ملی و بین المللی پیگیری گردد و با محکوم کردن رژیم آل سعود آن را وادار به عذرخواهی از ملت ایران نمود.



این مدرس دانشگاه در ادامه سخنان خود به توسعه پایدار گیلان از جمله لنگرود اشاره کرد و بیان داشت : امنیت غذایی،بهداشتی و شغلی اساس توسعه پایدار است.



وی توجه به سطح تولید و درآمد در بخش صنعت و کشاورزی،منابع انسانی در تولید و مصرف،توزیع عادلانه درآمد، بیکاری و کم کاری و سهم سرانه بهداشت سلامت افراد را در توسعه پایدار مهم خواند.



رمضانپور دریاسری فقدان سند راهبردی را از مهم ترین اشکالات موجود در راه توسعه شهرستان لنگرود اعلام کرد و افزود: تشکیل تعاونی های فراگیر توسعه و عمران،توسعه نوغانداری، ایجاد صنایع بسته بندی و تبدیلی،مقابله با پدیده زمین خواری در شهرستان می تواند راهکاری مناسب در راه توسعه باشد.



وی با اشاره به ایجاد بندر چند منظوره چمخاله از حیث تجاری و گردشگری یادآور شد:با اتصال این بندر به کشورهای حاشیه دریای خزر نه تنها به بازارهای جهانی راه می یابیم بلکه می توان لنگرود را به پایتخت بین المللی گردشگری دریایی کشور تبدیل کرد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان