به گزارش لنگرخبر،سیدرضا جوادپور، فرماندار لنگرود در گفتگو با خبرنگار شبستان در خصوص روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی مدیون زحمات و تفکرات استکبار ستیز امام راحل است.



 



وی شخصیت بی بدیل و استکبارستیز امام خمینی(ره) را نقش کلیدی در حادثه مهم 13 آبان عنوان و خاطرنشان کرد: امام راحل مظهر کامل یک انسان استکبارستیز در سایه گسترش اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و اله) به جامعه رنجور ایران قبل از انقلاب بود که حرکتی را پایه ریزی و به تدریج مفاهیم و ارزش های اسلام ناب در جامعه شکل و پایه های حکومت استبدادی لرزان تا اینکه در 22 آبان سال 57 فرو ریخت.



 



جوادپور، تقویت روحیه استکبارستیزی را نیاز همیشگی یک جامعه اسلامی دانست و تصریح کرد: اهل بیت ظلم هیچ ظالمی را تحمل نمی کند و عاشورا نیز یکی از جلوه های استکبارستیزی در مکتب اهل بیت(علیهم السلام) است.



 



فرماندار لنگرود ادامه داد: مقاومت و پایداری مردم ایران نیز در نتیجه اثرگذاری درس استکبارستیز امام حسین(علیه السلام) است که امروز ملت ایران این روحیه استکبارستیزی را حفظ  می کند.



 



معرفی درست و منطقی انقلاب اسلامی از مصادیق مهم استکبارستیزی



وی معرفی درست و منطقی انقلاب اسلامی را از مصادیق مهم استکبارستیزی عنوان و اذعان کرد: جمهوری اسلامی بزرگترین دولت استکبارستیز و رهبر آن نیز بزرگترین رهبر استکبارستیز است.



 



جوادپور با اشاره به تقارن 13 آبان امسال با ماه محرم، افزود: ما باید از این فرصت در جهت بررسی مقایسه ای آموزه های حسینی و انقلاب خمینی بپردازیم و 13 آبان نیز فرصت توجه و دقت است تا فرهنگ عاشورایی، ولایی و انقلابی به نسل جوان منتقل شود.



 



فرماندار لنگرود با تاکید براینکه شکوه عظمت مردم در روز ملی مبارزه با استکبارجهانی باید با همدلی و همزبانی نشان داده شود، افزود: یوم الله 13 آبان باید در شهرستان با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و سخنرانی های خوب و تاثیرگذار به بهترین شکل برگزار شود.



 



وی اسلام آمریکایی را حربه جریانات انحرافی و مستمسک سازمان های جاسوسی عنوان و خاطرنشان کرد: ما باید نسبت به نفوذ اسلام آمریکایی توجه کرده و روزنه های ورود این اسلام را ببندیم.



 



جوادپور با تاکید براینکه اسلام ناب و حقایق قرآنی باید به درستی معرفی شود، خاطرنشان کرد: راه نفوذ افکار، شعارها و اقدامات انحرافی در همه ابعاد بایستی بسته شود.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان