به گزارش لنگرخبر، صبح امروز خبری با تیتر "انتقاد رئیس اداره ورزش و جوانان لنگرود از اوقاف این شهر، غاز سفید هدیه اوقاف به ورزشکاران!!!+ عکس" در خروجی یک خبرگزاری قرار گرفت که مورد اعتراض رئیس اداره ورزش و جوانان لنگرود از نحوه نگارش متن مصاحبه قرار گرفت.



در این خصوص متنی توسط خداجو رئیس اداره ورزش لنگرود به لنگرخبر جهت تنویر افکار عمومی ارسال شده است که در زیر آمده است.



لازم به ذکر است رئیس اداره ورزش و جوانان این جوابیه را نیز در یکی از گروه های تلگرامی مربوط به لنگرود انتشار و به همان خبرگزاری مدنظر نیز ارسال کرده که این جوابیه از گروه های موبایلی برداشته شده است.



سلام.مدیریت محترم سایت لنگر نیوز



باتوجه به درج مصاحبه ای از اینجانب درسایت خبرگزاری کاسپین با تیتر انتقاد رییس اداره ورزش وجوانان لنگرود از ریاست اداره اوقاف توضیحاتی به شرح زیر ارسال میگردد:



مدیریت پایگاه خبرگزاری کاسپین سلام علیکم.



مصاحبه ای با عنوان "غاز سفید هدیه اوقاف به ورزشکاران" در 4 آبان ماه در پایگاه خبرگزاری کاسپین به نقل از بنده درج گردید که به نحوی القاء کننده انتقاد و اعتراض شدید اینجانب به سازمان اوقاف می باشد.



چنین تیترهایی اغلب در سایت های کم مخاطب و وبلاگهای خبری درج میگردد و تیترکردن انتقاد هدف دار به یک سازمان عموما در خبرگزاری شما دیده نمیشود و چرا خبرنگارمحترم ازبین سوالات متعدد خود این موضوع چالشی را تیتر میکند جای سوال است.



اینجانب در سوال خبرنگار خبرگزاری کاسپین که پرسیدند آیا این درست است که شما درمسابقات شهر خودتان از پرندگان و حیوانات زنده استفاده میکنید؟ عرض نمودم پرندگان زنده در مسابقات والیبال وقف ماندگار که توسط اداره اوقاف برگزارگردید هدیه داده شد و ما با اهدای این هدایا درمسابقات رسمی خود مخالفیم و تنها در مسابقات بومی سنتی از آن استفاده میکنیم.



یک عرض بنده تنها بیان ایده سازمانی می باشد و برداشت اعتراض و انتقاد شدید از سوی خبرنگار محترم صحیح نیست.



اینجانب به صراحت عرض نموده ادارات شهرستان لنگرود و علی الخصوص اداره اوقاف و ریاست پرتلاش آن حجت الاسلام بازدار از حامیان ورزش و مسابقات فرهنگی و ورزشی هستند و تنها بابت اختلاف نظر در اهدا جوایز یک مسابقه نباید به تیتر انتقادی و اختلاف بدل گردد.



لذا از آن مقام محترم خواهشمندم ضمن درج توضیحات اینجانب در پایگاه وزین خبرگزاری کاسپین جهت رفع شبهه و جلوگیری از برداشت اشتباه، طی گفتگویی با ریاست محترم اداره اوقاف عملکرد فرهنگی و ورزشی اداره اوقاف شهرستان لنگرود و دیدگاههای موجود دراین سازمان را نیز انعکاس دهید.



با احترام



محمدعلی خداجو رئیس اداره ورزش وجوانان لنگرود



لازم به ذکر است قبل از برگزاری مسابقات والیبال وقف ماندگار، مسابقات والیبات محلات دیگری نیز برگزار شده بود که از حیوانات اهلی به عنوان جایزه استفاده کرده بودند و باب این نوع جایزه ربطی به اوقاف لنگرود نیز ندارد و یکی از اهداف حمایت هر چند کم از تولیدات دامپروران شهرستان لنگرود بوده که مورد استقبال نیز قرار گرفت.



این که یک رسانه با هویت خبرگزاری خبری این چنین را منتشر میکند که موجب واکنش و تکذیب یک مسئول در خصوص همان مصاحبه قرار میگیرد نشانگر این است که هدف نگارنده انعکاس خبر نبوده بلکه حاشیه را در متن اصلی خود قرار داده است.



بازدار رئیس اوقاف لنگرود طی گفتگویی کوتاه با خبرنگار لنگرخبر با بیان اینکه خداوند در قران به قلم قسم خورده است و خبرنگاران و اصحاب رسانه باید در انعکاس خبر توجه ویژه داشته باشند، گفت : در این خصوص از آن خبرگزاری به دلیل نشر اخباری که موجب تشویش اذهان و اختلاف بین مسئولان یک شهر می شود از طریق مراجع قانونی اقدام میکنم.



 
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان