به گزارش لنگرخبر،  در این دیدار که عصر سه شنبه و در یک هوای کاملا ابری و با حضور جمعی از علاقمندان به این رشته ورزشی در زمین ورزشی شهدای لنگرود برگزار شد، تیم شهرداری این شهر دو بر صفر مقابل چوکای تالش شکست خورد.

دو تیم در نیمه نخست بازی سرد و کسل کننده ای از خود ارائه دادند و در مجموع در این نیمه بدون اینکه دو تیم موقعیتی روی دروازه های یکدیگر ایجاد کنند، به رختکن رفتند و بازی در این نیمه عملا چنگی به دل نزد.

اما با آغاز نیمه دوم، دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه ای روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما از این موقعیت ها بهره ای نجستند و دو تیم تا دقیقه 70 بازی، پا به پای هم پیش رفتند تا اینکه در دقیقه 72بازی، این تیم چوکای تالش بود که به گل رسید. این گل را آرمین طولی با یک ضربه بغل پا و پس از برخورد توپ با پاشنه دروازه، به دور از دسترس دروازه بان شهرداری لنگرود به گل تبدیل کرد تا میهمان یک بر صفر از حریف پیش بیفتد .

لنگرودی ها پس از دریافت گل فشار زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردند اما باز هم این تیم چوکای تالش بود که در دقیقه 89 به گل دوم دست یافت. این گل را شروین بزرگ در داخل محوطه جریمه حریف و با یک شوت زیبا به گل تبدیل کرد تا انگیزه لنگرودی ها برای جبران گل خورده کم رنگ شود و این بازی سرانجام به همین نتیجه دو بر صفر به سود تیم چوکای تالش به پایان رسید.

نکته مهم حضور تماشاگران تالشی بود که از همان لحظات نخست نیمه اول و تا پایان بازی، تیم خود را تشویق می کردند و در سوی دیگر، لنگرودی ها در خانه خود کاملا بیگانه بودند چراکه تشویقی از سوی تماشاگران لنگرودی شاهد نبودیم و معدود تماشاگران لنگرودی که در ورزشگاه حضور داشتند، تنها نظاره گر بازی بودند.

سرمربی تیم چوکای تالش پس از پایان بازی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: هر دو تیم در نیمه نخست با توجه به دور بودن از مسابقات، بازی خوب و با کیفیتی ارائه ندادند.

ابراهیم عبداللهی نژاد افزود: در نیمه دوم لنگرودی ها از نظر ساختار بدنی دچار افت شدند و همین باعث شد تا تیم ما قدر موقعیت ها را بداند و موفق شدیم این تیم را با دو گل شکست دهیم ضمن اینکه سه تعویضی که در نیمه دوم انجام دادیم، کاملا جواب داد و بر بازی و میدان مسلط شدیم.

سرمربی تیم شهرداری لنگرود نیز پس از پایان بازی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بازی در نیمه نخست کاملا متعادل بود و دو تیم نتوانستند موقعیت هایی روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند.

مهدی حسین زاده افزود: تیم ما در نیمه دوم از لحاظ بدنی دچار افت شد و تحلیل رفت و همین امر باعث شد تا نتیجه را به حریف واگذار کنیم، هرچند ما در نیمه دوم موقعیت هایی روی دروازه حریف ایجاد کردیم که متاسفانه با بی دقتی به هدر رفت.

وی اضافه کرد: هفته آینده در لاهیجان مقابل تیم شهرداری این شهر مصاف خواهیم داشت.

در لیگ دسته سوم فوتبال کشور ، پنج گروه 12 تیمی حضور دارند که از هر گروه، سه تیم به مرحله نهایی راه می یابند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان