به گزارش لنگرخبر، پس از کشف حجاب دوبازیگر زن در هفته های اخیر و حواشی پیش آمده پیرامون آن در فضای مجازی، فقیهه سلطانی بازیگر زن کشورمان در مطلبی به این اتفاقات واکنش نشان داد.

فقیه سلطانی دراین باره در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت:

بنام خداوند راستین

خانم صدف طاهریان ..حرفهای شما در مورد عده ای زیادی از دست اندر کاران سینمای ما متاسفانه ،متاسفانه و متاسفانه، کاملا درست و مورد تایید هست!

میدانم در مقابل این انسانهای حقیر توهین دیده ای و رنج کشیده ای ،اما ایکاش با گذاشتن عکسهای بدون پوشش ات چشم و دل این افراد ناپاک رو که روز بروز بر تعدادشان در سینما و حتی پروژه های تلویزیونی افزوده میشه، از دیدن زیبایی خودت، سیر نمی کردی و باعث خدشه دار شدن تصویرت در ذهن مردم عزیزمان نمی شدی ...

در اینصورت اکثر هنرمندانی مثل من، که سالیان سال در این حرفه بودنمان را شرافتمندانه حفظ کرده ایم و حتی یک لبخند باج به کسی نداده ایم( که دقیقا دلیل کم کار شدنمان هم رشد همین عده ناصالح شهوت پرست در سینماست) کاملا از تو حمایت می کردیم ..

و اما شک نکن، که ما بانوان سینمای ایران سکوت نخواهیم کرد و شجاعانه در مقابل این عده ی ناپاک می ایستیم، می جنگیم.. تا روزیکه پشت صحنه ی سینمای ما نیز به معنای واقعی کلمه اسلامی ،شریف، پاک و پاکیزه گردد ..به امید آنروز.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان