به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به ظرافتهای سخنان حضرت زینب در کنار قتلگاه، گفت : اقدام حضرت زینب با هدف مقدس و مشخصی، تبهکاران کربلا را در صحنه جرم محاکمه کرد و با کلماتی جانسوز قدم دوم نهضت را برای تبیین فلسفه قیام آغاز کرد.

امام جمعه کومله با بیان اینکه نباید اظهارات گستاخانه وزیر امور خارجه عربستان بی پاسخ بماند، اظهار کرد : اعدام شیخ نمر، ستون فقرات دولت خبیث سعودی را خرد خواهد کرد و خشم ملت های آزاده را شعله ور میکند.

وی اظهار کرد : همه مسئولین باید با یک صدا خطرات پسابرجام را رصد کرده و دولت را در معامله با غرب و آمریکاراهنمایی و یاری کنند.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه سیزده آبان امسال نقطه عطفی بر ادامه استکبار ستیزی ودشمنی ملت ایران با تبهکاران ریاکار است، عنوان کرد : حضور جک استراو (وزیر خارجه وقت انگلیس در زمان دولت اصلاحات) در قالب تور ایران گردی و ملاقات او با برخی فعالان فتنه، حضوری فتنه انگیزانه و مضحک بود، چرا دولت اجازه داد؟؟

امام جمعه کومله گفت : ستاد بازسازی عتبات عالیات بهترین مرجع برای فراهم کردن موکب های حسینی برای خدمت به زوار و کمک به راهپیمایی عظیم اربعین است و مردم در مدار برنامه های ستاد باز سازی عتبات حرکت کنند تا هرج و مرج نشود.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان