به گزارش لنگرخبر، رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان استان گیلان ، عصر یکشنبه با معرفی تیم ها و نفرات برتر در بخش خمام رشت پایان یافت .

 در این دوره از رقابت ها ، 132 کشتی گیر رده سنی نوجوانان از شهرها و بخش های مختلف استان گیلان حضور داشتند که در شش دوره در سالن ورزشی تختی بخش خمام شهرستان رشت با هم به رقابت پرداختند .

در پایان این رقابت ها و در وزن 42 کیلوگرم علیرضا رضوانی از لاهیجان ، در 46 کیلوگرم فرهاد رضوانی از دخانیات رشت ، در 50 کیلوگرم امیرمحمد اعتباری از دخانیات رشت و در 54 کیلوگرم رضا محبی مقدم از لنگرود با برتری برابر حریفان خود عنوان قهرمانی را کسب کردند .

همچنین در وزن 58 کیلوگرم احمدرضا بابایی از لنگرود ، در وزن 63 کیلوگرم علی اکبر حسنی از لنگرود ، در وزن 69 کیلوگرم جواد رهبر از خمام ، در وزن 76 کیلوگرم بهادر ملایی از خمام ، در وزن 85 کیلوگرم احمدرضا حسن پور از خمام و در وزن 100 کیلوگرم عرفان رضایی از آستارا به غلبه برابر رقبای خود به مقام نخست دست یافتند .

در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها ، به کشتی گیران برتر این دوره از مسابقات ، لوح و مدال قهرمانی اهداء شد
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان