فرماندار شهرستان لنگرود در گفت و گو با خبرنگار لنگرخبر، در خصوص وضعیت جانباختگان لنگرودی فاجعه منا گفت : از شهرستان لنگرود ۴۵ زائر از کاروان رودسر به حج مشرف شدند که به دلیل بی کفایتی آل سعود ۱۱ نفر از حاجیان لنگرود قربانی شدند.
 سید رضا جواد پور افزود : براساس دستور رئیس جمهور ستاد ویژه جهت پیگیری حادثه دیدگان منا در استان ها و شهرستان های درگیر از جمله لنگرود ایجاد شد و از ۱۱ خانواده حادثه دیده سرکشی شده است و مواردی چون محل تدفین، تشییع پیکرها، برگزاری مراسم ها و درخواست های خانوادها بررسی شد.
وی اظهار کرد : از 11 جانباخته لنگرودی پیکر 9 تن از قربانیان با حضور پرشور مردم لنگرود تشیع و در محل های مدنظر خانواده ها و یا طبق وصیت نامه افراد عمل و تدفین شدند.
فرماندار لنگرود ادامه داد : محمود ربیع نژاد کومله و حبیب ترابی در لیست فوتی های اعلام شده توسط سازمان حج قرار دارد ولی تاکنون خبری در خصوص وضعیت پیکر آنها اعلام نشده است..
وی تصریح کرد : خانواده های این عزیزان جهت شناسایی اجسادی تعدادی از قربانیان که در کشور وجود دارد به تهران اعزام شدند و نتیجه بعد از انجام ازمایشات DNA  از طریق مراجع مربوطه به اطلاع رسانده می شود.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان