به گزارش لنگرخبر به نقل از خزر، امروز غلامعلی جعفرزاده و حسن تامینی دو تن از نمایندگان شهرستان رشت طی نامه ای به وزیر کشور به دفاع از طرح شهرداری رشت در خصوص پیاده راه سازی پرداخته و مدعی آن شدند که شهرداری رشت تمهیدات لازم را برای اقناع سازی شهروندان انجام داده است!



این ادعا در حالی از سوی این دو نماینده مطرح شده است که بسیاری از کسبه و شهروندان در روزهای اخیر انتقادات تندی را نسبت به نحوه اجرای طرح ترافیک داشته اند. اعتراضاتی که حتی منجر به بروز تجمعاتی نیز شده است. در این میان اما نکته جالب امضای نماینده لنگرود در پای نامه فوق است! نامه ای که به صورت کامل اختصاص به موضوع پیاده راه سازی در شهرداری رشت دارد.





وجود امضای جناب لاهوتی در پای این نامه این سوال را به ذهن متبادر می کند که آیا خاندان لاهوتی علاقه خاصی به حوزه شهرداری ها دارد؟ چرا که فرزند جناب لاهوتی بنا به آن چه که رئیس شورای شهر املش گفته بود، یکی از گزینه های تصدی بر شهرداری املش بوده است. همچنین حسین لاهوتی برادر مهرداد بائوج لاهوتی مهر ماه ۹۲ به عنوان شهردار کلاچای منصوب شد و فریبرز بائوج لاهوتی، دیگر برادر مهرداد بائوج لاهوتی است که دو دوره تصدی شهرداری کومله را در کارنامه خود می بیند. 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان