مهمترین مسئله در یک جلسه با حضور چند مدیر ارشد استانی و شهرستانی است که طبیعتا در مورد مسائل و مشکلات شهرستانی تصمیم گیری می شود ولی آن چیزی که در این جلسه خوشبختانه یا متاسفانه مشاهده شد تمجید هایی بود که مدیران از هم داشتند به قول یک بنده خدایی نان قرض دادن به هم بود.

به گزارش لنگرنیوز ، روز چهارشنبه پیامکی مبنی بر افتتاح چند پروژه در لنگرود با حضور استاندار گیلان از سوی روابط عمومی فرمانداری این شهرستان برای خبرنگاران لنگرود ارسال شد که در آن ساعات افتتاح 8:30 و 9 صبح روز پنج شنبه یکم اسفند 1392 اعلام شده بود.

 

صبح روز پنج شنبه طبق اعلام پیامکی که ارسال شد چند خبرنگار به همراه مسئول روابط عمومی فرمانداری لنگرود حوالی ساعت 8:15 صبح راهی شهرک صنعتی نالکیاشهر شدند و به نوعی زودتر از دیگر مسئولین در مکان حاضر شدند.

 

ساعت از 9 گذشت که خبر دادند که استاندار محترم در مسیر حرکت به لنگرود هستند و اول جلسه شورای اداری برگزار می شود و بعد از جلسه دو مکان اعلام شده افتتاح می شود.

 

ساعت 9:23 صبح خبرنگاران راهی فرمانداری لنگرود شدند.

 

حوالی ساعت 9:35 دقیقه فرماندار لنگرود ، نماینده شهرستان و چند نفر از مسئولان به پیشوار استاندار حرکت کردند .

 

ساعت 9:58 دقیقه استاندار و هیئت همراه وارد فرمانداری شدند.

 

10:01 مراسم با قرائت قرآن توسط سرپرست اداره ارشاد و قرائت وصیت نامه شهدا توسط رئیس بنیاد شهید آغاز شد.

 

سید رضا جواد پور فرماندار شهرستان لنگرود اولین سخران این مراسم بود که در مورد آمار و ارقام لنگرود گزارشی اجمالی را به استاندار گیلان اعلام کردند.

 

مجری از امام جمعه شهرستان لنگرود حجت الاسلام مهدی صدیق دعوت کردند تا دقایقی را سخنرانی کنند که وی گفت عرضی ندارم و اصرار فرماندار و نماینده هم فایده ای نداشت و اظهار کرد که در آخر دعا می کنم و امام جمعه بخش کومله حجت الاسلام شکسته دقایقی را سخرانی کردند.

 

مهرداد بائوج لاهوتی سومین سخنران این مراسم بودند که توضیحاتی در مورد بودجه سال 1393 که در مجلس مشخص شد و برخی موارد دیگر را بیان کردند.

 

در آخر استاندار گیلان حدود 30 دقیقه به سخنرانی پرداختند ، در بین سخنان استاندار گیلان ، نماینده لنگرود 3 بار سخنان دکتر نجفی را قطع کردند و توضیحاتی را در مورد صحبت های استاندار ایراد کردند.

 

بعد از پایان جلسه استاندار و دیگر مدیران شهرستان راهی دو محل شهرسکت صنعتی نالکیاشهر و بالا محله پاپکیاده حرکت کردند و در هر محل به صورت تخمینی 15 دقیقه توقف و بعد از افتتاح و بازدید دومین مکان استاندار به سمت مرکز استان حرکت کردند.

 

کل جلسه و افتتاح پروژه ها از ساعت 10 آغاز شد و ساعت 13 ظهر به پایان رسید.

 

چند مورد است که مهمترین بخش این توضیحات بود.

 

سرگردانی چندین باره خبرنگاران و خونسردی مدیران استانی و شهرستانی نکته جالبی است که شاید برای برخی مهم نباشد.

 

خبرنگاران خود را با ساعت اعلام شده وفق دادند ولی مدیران ....

 

مهمترین مسئله در یک جلسه با حضور چند مدیر ارشد استانی و شهرستانی است که طبیعتا در مورد مسائل و مشکلات شهرستانی تصمیم گیری می شود ولی آن چیزی که در این جلسه خوشبختانه یا متاسفانه مشاهده شد تمجید هایی بود که مدیران از هم داشتند به قول یک بنده خدایی نان قرض دادن به هم بود.

 

در زمان برگزاری جلسه تعدادی از مردم که از حضور استاندار با خبر بودند در پشت درب فرمانداری جمع شدند تا بتواننتد مشکلات خود را با استاندار در میان بگذارند که این کار هم انجام نشد.

 

البته قرار بود که چند وزیر و مدیر استانی هم در این مراسم ها حضور داشته باشند که بجز رئیس اداره کشاوری استان گیلان دیگر وزرا و مدیران کلا تشریف نیاوردند. 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان