دستور مدیرکل ورزش گیلان به رییس اداره لنگرود در خصوص غرق شدن جوانی در استخر لنگرود

پس از غرق شدن جوان لنگرودی در استخر خصوصی درلنگرود این استخر تا مشخص شدن دلیل حادثه تعطیل شد.

کد خبر : 39734
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
دستور مدیرکل ورزش گیلان به رییس اداره لنگرود در خصوص غرق شدن جوانی در استخر لنگرود

به گزارش لنگرخبر، درپی غرق شدن ذکریا کیهان پور جوان ۲۰ ساله لنگرودی در استخر مجموعه ورزشی خصوصی شایان این شهر، مسعود رهنما مدیرکل ورزش وجوانان گیلان از خداجو رییس اداره لنگرود خواست تا هرچه سریعتر گزارشی کامل از دلایل این حادثه تهیه کند.

رییس اداره ورزش وجوانان لنگرود نیز گفت : بررسی های اولیه نشان می دهد در زمان غرق شدن این جوان، منجی غریقی دراستخر حضور نداشت.

محمدعلی خداجو افزود : جسد این جوان به پزشکی قانونی این شهرستان منتقل شد واین استخرهم  تا مشخص شدن علت مرگ  و رفع نواقص تعطیل شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان لنگرود با بیان امسال شهروندان ۳ بار از مسئولان مجموعه ورزشی شایان ، در خصوص حضور نداشتن منجی غریق در برخی ساعات و ضدعفونی نشدن آب استخر شکایت کردند افزود : باوجود اینکه به مالک این مجموعه ورزشی اخطار داده شده بود اما وی توجهی نکرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 14 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محبی جمعه , ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰:۴۱

لطفا انعکاس دهید شاید مسولان بیدار شوند؟وقتی رئیس اداره تحصیلاتش منابع طبیعی است وهیچ تخصصی در ورزش نداشته باشد وای باحال ورزش.؟مقصر خداجو نیست مقصر کسانی هستند که اینگونه افراد رامعرفی می کنند ومدیرکل ورزش هم باید جوابگو باشد؟

رمضانی جمعه , ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

رییس اداره به کجا شکایت کرده ؟اگربه نیروی انتظامی یا دادگستری شکایت نموده بایدمقصراصلی همین ارگان ها باشند از مدیریت محترم سایت می خواهیم از این قضیه مهم اسنادومدارک برای شهروندان رو کنند تا ببینیم مقصر چه کسی است؟؟ وباید دیه وجبران خسارت را از کسانی که بی توجه بودند پرداخت نمایند

قمری جمعه , ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶

ظاهرا اداره ورزش وجوانان برای صاحب استخر که قوانین را رعایت نکرده شکایت کرده. مثل اینکه ماه پیش مالک را به بازرسی استان خواسته بودند وایشان تعهد داده بود قوانین را رعایت کند ولی نکرد.از اداره ورزش میخواهیم تخت فشارهای اطرفیان این مالک کوتاه نیاید وکاکان برای گرفتن حق خانواده این جوان تلاش کند

ساعدی جمعه , ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۷:۴۵

همه میدانیم این استخر بخش خصوصی است و هیچ همکاری بین آنها و اداره ورزش نیست واین غریق ارتباطی به این اداره ندارد وفقط بعنوان مدعی این اداره شکایت کرده هرچی میشه میگیم مسولین.تصادف باران غرقی دزدی رعد وبرق دعوا و.. همه بخدا کار مسولین نیست. درضمن آقای محبی چطور ۹سال یک دیپلمه که لیسانس تربیت بدنی خود را اواخر گرفت ورزش این شهر را به ناکجا برد .حتی ۵شنبه جمعه به شهر خود بازمیگشت صدای کسی درنیامد حال که خداجوی تحصیلکرده سال گذشته بهترین آمار تاریخ ورزش لنگرود را بوجود آورد همه میگویند رییس اداره ورزش.؟؟/ سه سال است با حضور لنگرود با برنامه ریزی این طفلک رییس مقام اول نجات غرق استان را دارد.بیچاره خودش همیشه کنار دریا برای تشویق نجات غریق کنارشون بود.ماهم میدانیم جایگاه علمی ایشان بالاست ونباید در این اداره باشد ولی از زحمات ایشان براحتی نگذریم وباز دستی دستی یکی از شهروندان خودمان رانسوزانیم.ماشالله کارمندان اداره ورزش ساعت ۲ میشه که دیگه نمیتونی پیداشون کنی باز خدا پدر این رییس وخورشیدی را بیامرزه.کس دیگه بیاد بدتره که بهترنیست ولی منم نظر شما را دارم ایشان با مدرک دکتری جایشان اینجا نیست تا الان همه روسال این اداره دیپلم بودند ویانهایتا حین خدمت مدرک گرفتند.دکی از این اداره برود بهتراست.قدردانی وجود ندارد.البته دکی را دوست دارم وبه توانمندی ایشان ایمان داریم.

میرزا- منجی غریق چمخاله جمعه , ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۹:۰۷

همشهری عزیز بیخود اشتباه و خودخواهی و کاه شقی صاحب استخر را به گردن دکتر خداجو نیندازید. هیچ کس مثل دکتر خداجو در این چند سال از منجیان غریق حمایت نکرد .هیچ کس ندید این بنده خدا سال گذشته با هماهنگی فرماندار حقوق خود را به سرجمع حقوق ناجی های غریق اضافه کرد.دهها بار هم ما را برای استخر معرفی کرد ولی آقای ساکت صاحب استخر حرف هیچ کس را نمیخواند.میگه کارمندهای فرمانداری و اداره ورزش هم باید پول دهند.

رئوفی جمعه , ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲

آقای ساعدی امتاسفم از گفته هایت معلوم است نه تجربه ونه تخصص داری مانند آقای خداجو ؟؟ تمامی باشگاههای ورزشی زیرنظراداره ورزش می باشند وپروانه فعالیت خودرا از طریق اداره ورزش وامورباشگاهها دریافت می کنند؟ تمامی استخرها می بایست منجی غریق داشته باشند واداره هرشهرستان باید نظارت دقیق برباشگاهها بعمل آورند
واگرخلاف مقرارت وقوانین عمل کنند یکی ازوظایف اداره معرفی مدیرتخطی به اداره کل وهمچنین به نیروی انتظامی شهرستان است؟؟تا هرچه سریعتربا متخلف برخوردکنند اگرمدیراستخربه بازرسی معرفی کرده اند بنابراین مسول بازرسی ومدیرکل متخلف نموده است ؟؟مهم اسنادی که درپرونده باشگاه به موجوداست؟

غریبه جمعه , ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸

سلام برادر …استخر باز هست و جمعه دوستان رفتند

حمد شنبه , ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۸:۰۸

اگه فرزند خداجو وآنهایی دیگه که از خود رفع تکلیف کردند ، غرق می شد همین نظر داشتند؟

حسنی شنبه , ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

استخر باید باز باشه تا مسولان بتوانند به استخر بروند متاسف باید شد از رئیس شورای ورزش شهرستان.نیروی انتظامی دادگستری و …..اگر فرزند مسولان بود الان درب اداره ورزش تخته می گردند چه برسد استخرشنا متاسفم متاسفم از مسولان بی خیال ومنفعت طلب که به فکر خودشان هستند

سينا حسن پور ناجي درجه يك استان یکشنبه , ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵

دوستان عزیز توجه کنین که نجات غریق قبل از ورود هر کس باید در استخر حضور داشته باشد و بعد از خروج افراد استخر را ترک کند حال اگر استخری نجات غریق نداشته باشد حق برقراری سانس را ندارد و تعداد نجات غریق با توجه به ابعاد استخر است برای استخر لنگرود شایان باید ٣ نجات غریق حضور داشته باشد حتی با ٢ ناجی هم تخلف است و بیمه هیچ مسئولیتی نمیپذیرد چه برسه که ناجی نبوده تمام مسئولیت به عهده مدیر هست و من متاسفم که چرا باید گذاشت استخری که ناجی نداره برای استفاده باز بشه حتما باید یکی بمیره واقعا متاسفم واسه مسئولین

ورزشکار مجموعه ورزشی شایان دوشنبه , ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶

این مجموعه دو منجی غریق ثابت همیشه دارد .من هر وقت استخر رفتم این دو منجی حضور داشتند.ظاهرا آنروز منجیان را بدلیل سانس خصوصی طلبات مرخص میکنند.ااین خلاف است وباید منجی تا آخرین نفر حضور افراد در آب حضور داشته باشدسانس خصوصی و عمومی هم ندارد. چرا تاکنون خانواده غریق شکایت نکردند جای سوال است؟درخبرها آمده بود که فقط اداره ورزش از استخر شکایت کرده که مسلما برای احقاق حقوق کافی نیست وشکایت خانواده غریق نیاز است.

محبوبی دوشنبه , ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶

دوست عزیز داره ورزش اگر شکایت نکند خودش زیر سوال است فرماندارشهرستان موظف است جلوی این بی بندباری را بگیرد شاید فرمانداری از آقای خداجو که مشاور لاهوتی است ورود نمی کند

ستایش سه شنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۶:۵۸

تو این چندسال مشاور بود ولی بخاطر اینکه لاهوتی نذاشت معاون فرمانداربشه بین شون شکرآب شده تاجایی که شنیدیم نماینده یکی ازشهرهای گیلان مسولیت جدیدی بهش میده.الله اعلم شاید ظاهری باشه و کماکان پشت صحنه مرید نماینده باشه.من زیاد ورزشی نیستم و لی برادر م از ورزشکاران قویه شهره وبه قوانین آشناست ولی خدائیش خداجوتنها مسولیه که جوابگو است وتحصیل بالایی داره ولی منم موافقم جاش تو این هیاهوی ورزش نیست هرچند از نظر آماری رشد داشته وپاسخگو باشه و انجمن های ورزش حمایتش کنن ولی این همه قضیه ورزش نیست اماتو این قضیه مثل اینه که تو ویدئو کلوپ فیلم بد پیدابشه بگیم تقصیر رییس ارشاده یا مغازه داری تو مغازه اش جنس را خلاف بفروشه یا دعوا بگیره بگیم رییس بازرگانی مقصره .غرق این جوان هم صاحب استخر مقصره واداره ورزش باید محکم پیگیر باشه (برداشت برادرمه) بهرحال آقای محبوب اینطوری که شما مینویسی معلومه از انجمنهایی هستید که شمارا کنار گذاشتن ها ..خخ..با اسم های مختلف یک ادبیات داری برادرجان.پارسال هم جو درست کرده بودین.خیلی دیگه مشخصه.انتقاد هم خوبه مثل باران نرم وآهسته وبا راهکار باشه.

محبوبی دوشنبه , ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸

خواهشمندم از سردبیراین موضوع را درتیترخبرها بذارند ممنونم