به گزارش لنگرخبر، آیت الله صدیقی امشب در مراسمی که تحت عنوان «مرگ بر آمریکا برائت از شیطان بزرگ» در مسجد سید اصفهان برگزار شده بود با اشاره به دوران تبلیغی و بصیرت بخش بازماندگان کربلا و ایام استکبارستیزی 13 آبان، اظهار کرد: مردم اصفهان همواره در عرصه های مختلف و حساس تاریخ خط شکن بوده اند که این امر در دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی به وضوح مشخص است.

وی با بیان اینکه مردم اصفهان همواره جزو مردم تاریخ ساز جهان تشیع بوده اند، ادامه داد: مردم بصیر اصفهان با تبعیت از ولایت فقیه و مقابله با فتنه 88 و قبل آن در محضر شهدا روسفید شدند.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: باید دائماً دعا کنیم که از امتحان خط ولایت بودن سربلند بیرون آییم. باید مرتباً دعا کنیم که در زمین دشمن بازی نکنیم، با دشمن بگو بخند نکنیم، آدرس غلط به دشمنان جانی و قاتل خود ندهیم و شرمنده شهدا نشویم و در خفا بده بستان نداشته باشیم.

آیت الله صدیقی تصریح کرد: هرکس به ظالمی کمک کند خداوند به دست همان ظالم او را نابود می کند، عده ای که قبله شان آمریکا است در آخر به دست آمریکا نابود می شوند.

وی عنوان کرد: متأسفانه افراد از تاریخ عبرت نمی گیرند، عزت امروز شهدا به واسطه آن است که شهیدان خط بطلان بر آمریکا کشیدند. امروز اگر پیشرفت کرده و صاحب قدرت شده ایم، صاحب فناوری هسته ای و علم شده ایم، در لوای «مرگ بر آمریکا» است؛ کسانی که مزدوری آمریکا را می کنند به هیچ یک از دستاوردهای ذکر شده نرسیده اند.

* اسلام رحمانی همان اسلام سعودی و آمریکایی است

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: کسانی که دم از اسلام رحمانی یعنی همان آمریکایی، اسلام سعودی، اسلام سازش پذیر، اسلام بی غیرتی، اسلام بی توجهی به شرافت، عفت و ارزش های دینی می زنند، به قرآن رجوع کنند و شاخصه های حزب الله را ببینند.

آیت الله صدیقی تأکید کرد: امروز دشمن طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب با قوت درصدد نفوذ در لایه های مختلف جامعه است؛ امروز نفوذ فرهنگی را در لباس های زنان، پوشش جوانان، تغییر در سبک زندگی و ارتباطات درونی و بیرونی جامعه می بینیم؛ آنها قصد دارند فرهنگی را به ما تحمیل کنند که دوست را دشمن و دشمن را دوست ببینیم.

* جریان حسین نمی تواند با جریان یزید بیعت کند

امام جمعه موقت تهران تبیین کرد: عده ای افراد انقلابی حساس، نگران و حتی دلواپس انقلاب و آرمان ها را افراطی می خوانند، اما اگر بی تفاوت باشد او را فردی معتدل و عاقل می نامند؛ این یک خطر است؛ دست دادن به یزید خلاف مرام امام حسین (ع) است.

آیت الله صدیقی با طرح این سئوال که چرا امام حسین(ع) نمی تواند با جریان یزید بیعت کند، چنین پاسخ داد: عدالت و ستم نمی توانند با هم آشتی کنند؛ کسی که پرچم ایمان را قبول کرد نمی تواند دل در گروی طاغوت داشته باشد.

وی یادآور شد: در کشوری که قلب انقلاب توحیدی محسوب می شود، گرایش غربی، استکباری، نفاق، بی عفتی و گرایش های انحرافی در آن کشور جایی ندارد.

* انقلاب هرگز با ضد انقلاب سازش ندارد؛ حتی اگر فرزند آدم باشد

امام جمعه موقت تهران متذکر شد: نفرت انقلابیون از طاغوت نفرت ذاتی است، هرگز پاک و ناپاک امکان ندارد با یکدیگر آشتی کنند، انقلاب هرگز با ضد انقلاب سازش ندارد؛ حتی اگر فرزند و پدر آدم باشد.

آیت الله صدیقی افزود: مقابله با آمریکا یک امر دینی بوده نه احساسی، انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب دینی است؛ مگر متدینین انقلاب کرده اند و یا شهیدان شهید شده اند که امروز عده ای راه را برای آمریکا باز کنند، بنابراین مقابله با آمریکا یک امر عقلانی، منطقی و دینی است.

وی در پایان تشریح کرد: متأسفانه در انتخابات شاهد آن هستیم که هرکس از انواع آبرنگ های غربی، شعارهای مادی گرا و گروه های ضد انقلاب کمک بگیرد، پیروز می شود، اما اگر کسی شعار دینی دهد رأی نمی آورد؛ این یک خطر بزرگ است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان